Goed Erg aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had pijn aan mn kiezen waardoor ik eigenlijk nog een keer terug zou moeten komen voor een behandeling. Maar ik vond dat vervelend imdat ik mn pols gebroken heb en daardoor afhankelijk ben van anderen. Er werd goed naar mij geluisterd en na enig overleg heeft een andere tandarts die net even tijd haf de behandeling gedaan. Er wordt goed naar de patiënt geluisterd en er is ern goede samenwerking tussen tandartsen onderling. Tandartsen zijn zeer deskundig en vriendelijk. Top! Een dikke 10 verdiend!

Heel fijn

Heel goed geholpen Doen echt hun best om het zo mooi mogelijk te maken Ben zeer tevreden over het resultaat

Primd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Open houding naar mij als cliënt

Fijne behandeling

Vriendelijk en op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne Tandarts die alles rustig uitlegt.

Zie boven.

Altijd geweldig

Afspraak altijd op de afgesproken tijd. Behandeling door tandarts en assistente voor wat mijn kennis betreft, zeer goed en professioneel in een ontspannen sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dag goed gestart met Magdalena!

Goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel netjes en op tijd .

A

Vriendelijke en vakkundig!

Wordt al meer dan 40jaar altijd prima en vriendelijk geholpen. Sinds een aantal jaren ook door de mondhygiëniste waarvan ik de naam helaas niet weet....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak keurig op tijd .

Goede tandzorg.

Altijd goed Vriendelijk personeel Professionele praktijk

Vriendelijk, vakkundig

Altijd vriendelijk, netjes en snel geholpen. Fijne wachtruimte.

Correct behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd prettig om langs te komen

Ben er al jaren tevreden klant. En zelfs toen ik naar Den Bosch verhuisde ben ik klant gebleven .

redelijk

heb al jaren prima ervaring met "Mondzorg", helaas was afgelopen bezoek minder aangenaam . Bij het tandsteen weghalen werd enkele keren mijn lip flink geraakt , was niet prettig . Dit is nog nooit gebeurd , maar hoop dat een volgende keer e.e.a wat voorzichtiger gaat ! vr. gr. Riet de Graaf

Doortastend en vriendelijk

Een bijzondere diagnose na heel goed en gedegen onderzoek. Vriendelijk, rustig en heel professioneel.

Altijd vriendelijk personeel!

Wij komen hier al jaren en onze tandarts en assistente zijn altijd vriendelijk. Leggen goed uit wat ze gaan doen zodat ook de kinderen hier "graag" komen!

Goede en correcte behandeling

Zie boven! Uitgebreide uitleg van hoe te handelen/om te gaan met twee implantaten.

Snel en goed geholpen

Na afbrokkeling vulling werd ik snel en deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne rustige behandeling na uitgevallen vulling

Prettig

Uitstekende mondzorg zonder poespas

Vele jaren prima ervaringen met tandarts, mondhygiënisten, tandtechnicus en implantoloog.

Prettig en goed geholpen

Zoals gewoonlijk prettig en goed geholpen, goed op tijd

Warmondplein 3 a

4273 EC Hank

Over Mondzorg Hank

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Mondzorg Hank zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!