prima, werken exact op tijd.

Anneke werkt precies en is altijd vriendelijk. De tandarts is ook goed in zijn werk en altijd vriendelijk en legt uit wat en waarom hij iets doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer prima en vlot geholpen

Goede en vlotte zorg, geheel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwaliteit behandeling goed, bereikbaarheid slecht.

De afspraak zelf super, aardige tandarts en assistent. Fijn in benadering en uitleg. Voelt gastvrij. Echter heb ik veelal gebeld waarbij aangegeven is dat de praktijk niet bereikbaar is een gehele dag. Voor, in als na de vakantie. Voelt niet fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dank voor uw feedback. Tijdens de zomerperiode is er minder of soms geen bezetting op onze praktijk. De telefoon staat dan doorgeschakeld naar Kraan Tandheelkunde Bredijk of u kunt, graag alleen in geval van spoed, de doorschakeling zelf activeren via toets 1. Via een e-mail ([email protected]) kunt u natuurlijk altijd een vraag aan ons stellen of een bericht aan ons doorgeven. Indien nodig zullen wij z.s.m. reageren. Met vriendelijke groet, Mondzorg Makkum

Snel klaar, 2 vullingen, geen pijn, door aardig tandarts en assistente.

Prima Mondzorg, geen centre pijn.

Prettig en snel geholpen

zeer goed

zeer goed

Tandarts Wempe en Mondhygiëniste Ankie verstaan hun vak

Ik heb eerder wat slechtere ervaringen met tandartsen achter de rug, onder andere bij deze praktijk. Die tandarts is inmiddels weg en dokter Wempe en Ankie verstaan hun vak beide erg goed. Ik voel me veilig bij hen.

Goede behandeling.

Fijne tandarts

Was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede ervaring met mondzorg Makkum.de mondhygieniste is top!

Veel vertrouwen gekregen.

De tandarts heeft naar mijn idee veel ervaring.

Het is altijd goed.

Het is goed.

Heel rustig,prima

Goed ervaren !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een etsbrug laten plaatsen door tandarts Hiemstra Heel erg blij mee .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kwam voor een voorbereiding van een brug, ik moest verdoofd worden maar ik ben erg bang voor spuiten. De tandarts was erg meelevend en deed het heel rustig.

Helemaal tevreden

Best

Tige by tige!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben altijd uitstekend behandeld in jullie praktijk. Er is volop persoonlijke aandacht en verzorging. [email protected]

Goed behandeld

Goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb een mail gestuurd binnen een uur heb ik een telefoontje Gekregen dat ik kom komen deze week prime opgelost !

Helemaal goed

zeer tevreden

friese tandarts, rustig, meedenkend en vakkundig

Slechte communicatie, harde aanpak

Ik had een afspraak bij de mondhygiëniste Anneke in Makkum. Ze begint meteen of ik goed flos en goed poets. Ik geef aan dat het in beide gevallen ja is. Dan begint het tandsteen verwijderen. Bij vorige keren tandsteen verwijderen ging het super en geen last. Dit keer werd er voor een hele harde aanpak gekozen en deed het best pijnlijk in mijn mond qua behandeling. Ik heb de dag erna ook nog last gehad van mijn mond. Toen de tandsteen verwijderd was, werd er een spiegel in mijn hand gedrukt en pakte de mondhygiënist een flosstokje en liet me zien hoe ik moest flossen. Ik gaf meteen aan dat ik dat niet wilde. Ik hoef geen les in flossen. Toen pakte ze een nep elektrische tandenborstel en deed ze het ook voor. Ik zei meteen dat ik geen poetsles hoefde want het kost allemaal al veel te veel en vorige keer stond ook op de rekening een poetsles, zonder te vragen of het akkoord was. Ik kapte het meteen af en de mondhygiënist begon meteen met: je betaalt er nu niet meer voor want er is een nieuwe eigenaar. Omdat ik het niet vertrouwde, ben ik naar de balie gegaan en heb de situatie uitgelegd. Hier werd verteld dat ik betaal voor de minuten dat ik in de kamer zit. Dus ik betaal alsnog voor de poetsles. Dit kan echt niet zonder te vragen. Ik zou graag willen dat hiernaar gekeken wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt naar mijn wensen geluisterd Goed doorverwezen Goede behandeling van een lieve Mondhygieniste

prima tandzorg

Snel geholpen door tandarts en vooraf door de mondhygiëniste. Mooi achterelkaar aan.

Cynthia Lenigestraat 22

8754 CD Makkum

Over Mondzorg Makkum

Bij Mondzorg Makkum in Makkum zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!