Goede zorg, alleen jammer dat...

Er wordt goede zorg verleend, allen jammer dat regelmatig afspraken verzet moesten worden, maar ook dat gemaakte afspraken soms niet meer te vinden zijn bij Mondzorg SG, alhoewel met de klant gemaakt. Maar nogmaals, de zorg en het oplossen van voornoemde onregelmatigheden worden naar behoren opgelost, waarvoor dan weer hartelijk dank!

Voorzichtig

Tijdens alle werkstappen doet hij geduldig en zorgvuldig zijn werk met goede uitleg en geeft goede tips voor een beter herstel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en vriendelijke service, maar...

Bovenprothese past perfect, onderprothese zit niet fijn. Eten is pijnlijk en prothese ligt snel los, ondanks kleefpasta. Kijk het nog een paar dagen aan of dit nog verbeterd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben snel en vakkundig geholpen

Op zeer korte termijn gelukkig een afspraak kunnen maken. Ik werd met zorg behandeld.

Vriendelijke deskundige mensen

Vriendelijk en vakkundig en prettig in de omgang. ( wel de eerste keer dat een afspraak volgens planning doorgaat). Graag de namen van behandelaars aangeven gewoon uit beleefdheid naar de klant toe.

Prettig en meedenkend

Mijn tanden worden steeds gevoeliger dus verschil tussen een gaatje of tandhals die door terugtrekken van tandvlees gevoeliger wordt is lastig. Dus kreeg een mooi advies mee om dit proces minder gevoelig te maken. En kreeg een fluoride behandeling. Dus hopelijk kan ik het proces van ouder worden en terugtrekken van tandvlees een beetje opvangen en niet geregeld pijntjes. Het is wat als je ouder wordt alles gaat hangen behalve tandvlees dat trekt zich terug. :-)

Prima ervaring

Ingrepen worden in goed overleg met de patient gedaan, helemaal niet opgelegd of pushy of zo, dus prettig contact.

Heel fijn

Hele fijne behandeling bij de mondhygiëniste gehad

Fijne mondhygiëniste

Fijne mondhygiëniste wederom niet lang hoeven te wachten

Geduldig

Margaritha is super.

erg tevreden

Wortelkanaalbehandeling gehad en gelukkig gelijk van de pijn af.

Goede en snelle service

Vriendelijke benadering en na een dag al geholpen aan een afgebroken kies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze stellen je echt gerust.

Ik ben altijd bang voor een tandarts,maar hier wordt daar rekening mee gehouden en ze stellen je echt gerust en ze luisteren heel goed naar je.

Professioneel en prettig

Duidelijke afspraken, professioneel personeel, kortom goede zorg zoals het hoort

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Betrouwbare en deskundige zorg.

Heb alle vertrouwen in de deskundige hulp. Ook vriendelijk en geduldig.

Professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed werk geleverd door dr. Emami

Heel vriendelijk, correct,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dank jullie wel! Jullie zijn geweldig!❤️

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, professioneel, realistisch en duidelijk

Goed welkom geheten bij alweer een nieuwe zorgverlener, duidelijk uitleg in volwassen gesprek en uiteindelijk realistische nieuwe afspraak

Geen prettige tandarts

Prima mondhygiëniste, doet haar werk zorgvuldig. De tussendoor interruptie van de zgn tandarts ben ik zeker niet over te spreken. Gehaast, niet professioneel en dan ook nog 26 euro vragen voor een 'consult' van nog geen 3 minuten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super behandeld, kies nieuwgevuld!

Vriendelijke tandarts, super bediening

Professioneel

Op tijd, goede uitleg en keurige behandeling

Goede info

Goede info

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel tandarts als mondhygiëniste waren rustig tijden behandeling.

Ondanks dat ik weer erg angstig en zenuwachtig was is de behandeling goed gegaan. Er werd me rustig verteld wat er gedaan ging worden. De dames deden hun werk geconcentreerd en rustig. Wat voor mij heel prettig was. Zou alleen fijn zijn als er een airco of iets dergelijks was. Het was er behoorlijk warm.

Dr H van der Hoffplein 1

6162 BG Geleen

Over Mondzorg Sittard-Geleen

Mondzorg Sittard-Geleen in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.