minder positief

ik had een dubbele afspraak. Mondhygiëniste en tandarts. ik nam plaats in de stoel van de mondhygiëniste en tijdens het schoonmaken van mijn gebit kwam er een tweede dame kijken naar mijn tanden zonder zich voor te stellen. Ik had al aangegeven dat er een vulling afgebroken was en ik zei tegen de 2de dame dat de tandarts deze zou herstellen waarna zij aangaf dat zij de tandarts was. Voor het herstellen van de vulling moest ik maar een nieuwe afspraak maken. Ik ben hierna dus niet bij de tandarts geweest en stond na 35 minuten weer buiten. Het benieuwd me dan ook wat er op de factuur van jullie komt te staan !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede behandeling voor mijn nieuwe prothese.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na lang niet geweest te zijn werd ik heel vriendelijk ontvangen door de assistente en toen ik op de tandartsstoel zat en een gesprekje had gehad (met de voor mij) nieuwe tandarts voelde ik me op mijn gemak en wist ik dat alles goed kwam

Good Work

Fijne ervaring

Ik voelde me erg op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Taking good care if their patients

They know how to make comfortable what would be an uncomfortable situation. I had an implant and, besides the positive experience regarding how professional they were in their job, they made me feel I was very well taken care of. They explained me how things were doing and what they were going to do at every step during the procedure and made sure I was feeling well. They also called me the day after to check on me.

• Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about our practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 10
  • May we contact you about your review? Yes

Komen met een eerlijk advies

Zeer vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Persoon aan de balie onvriendelijk

Onvriendelijk personeel

xxxxxxxxxxxxxxx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Allemaal vriendelijke en lieve mensen

Fijne ontvangst, al moet je wat langer wachten, voor mij geen probleem. Er wordt goed geïnformeerd naar gezondheid, manier van poetsen ev. Toppers.

Great

Dr Goldberg is extremely professional and I have no complaints. My case is not simple but she is doing a great job.

Behulpzaam

Ze waren behulpzaam en vriendelijk. Alleen parkeren is lastig en duur.

Nuttig en aangenaam

Goed geholpen vraag me allen af waarom Er zo vaak foto’s gemaakt moeten worden

Vriendelijk en nauwkeurig

Eevaring zoals normaal verwacht,de laatste 4 jaar..uitstekend

Brilliant

Very good service,very friendly people.

Hele fijne mensen

Ik voel me thuis bij d'r sara en ik wens haar veel beterschap met haar gebroken been!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De collega was heel aardig en helpful

Zeer vriendelijk geholpen

De ontvangst aan de balie is elke keer weer zeer vriendelijk. Op afgesproken tijd komen ze je halen voor de behandeling en alles verloopt steeds zeer vriendelijk.

Super fijne uitleg

Ik weet nu waar ik aan toe ben

Snelle afhandeling

Snel en correct geholpen met mijn prothesen. De enige tandarts waar ik graag naar toe ga.

Uitmuntend goede specialist

Zeer kundige en klantvriendelijke specialist die mij zeer goed geholpen heeft

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uiteindelijk komt alles wel goed

Heeft wel erg lang geduurd, maar uiteindelijk ben ik op weg naar tevredenheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

als het goed is , is het goed.

Heel goed.

Goed is goed.

Dr H van der Hoffplein 1

6162 BG Geleen

Over Mondzorg Sittard-Geleen

Mondzorg Sittard-Geleen in Sittard-Geleen staat garant voor mooie en gezonde tanden. De professionele praktijk met drie behandelkamers is gevestigd op de Zorgboulevard in het Zuyderland ziekenhuis, boven de apotheek op de eerste etage. Evenals het ziekenhuis is de tandartspraktijk state of the art. Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal. Er wordt gebruikgemaakt van de nieuwste technieken en materialen en gewerkt volgens de hoogste hygiënenormen.