Prutswerk
Ik bel op dinsdag omdat mijn facing voortand, losgekomen is. Ik geef aan dat dit zondag al gebeurd is maar dat ik niet bij de spoeddienst terecht kon. Tevens werd ik vanuit telefoonnummer eigen tandarts niet doorverbonden met de spoeddienst (dit heb ik ter kennisgeving benoemd). De assistente zegt dat ik donderdag pas terecht kan. Aangekomen bij de tandarts donderdag, krijg ik te horen dat dit wel spoed was! Het tandvlees zou veranderd zijn waardoor de facing niet meer perfect zou passen. Facing is vastgemaakt. Mij wordt gevraagd hoe het voelt. Ik geef aan dat het vreemd voelt en dat de facing drukt tegen de tanden er naast. Dat zou even wennen zijn. En komen omdat de facing er langere tijd vanaf geweest is. Ik heb geen spiegel in mijn handen gehad om het resultaat te bekijken! Mijn afspraak was rond lunchtijd, dus tijdens het na buiten lopen krijg ik nog een parkeerkaartje in mijn handen geduwd. Aangekomen in mijn auto kan ik eindelijk in de autospiegel het resultaat bekijken. Tot mijn grote verbazing lijkt de facing scheef terug geplaatst te zijn. Ik ben diep teleurgesteld. Ik heb veel geld betaald om deze facing te laten maken en vindt het uiterst belangrijk dat het aanzicht van mijn tanden mooi is. Thuis aangekomen heb ik gebeld naar de praktijk, welke was gesloten ivm lunch. Om 13u nogmaals gebeld. Ze gingen overleggen.... Er kon niks meer aan veranderd worden, ik moest maar een week aankijken of ik er aan kan wennen en anders kan ik een nieuwe facing laten maken. Toen ik vroeg wie dat ging betalen, bleek dat voor mijn eigen rekening te zijn. IK BEN VERBOLGEN! De eigen assistente heeft mij foutief geïnformeerd en te laat ingepland, de facing welke in prima conditie was wordt scheef teruggeplaatst! Ik kan met fotos en een afdruk van ongeveer 6 maanden oud, bewijzen dat dit niet is, hoe het was!