Filters

10

Deskundig

Duidelijke uitleg, rustig en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Deskundig

Duidelijke uitleg, rustig en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Geduldig/ vakmanschap/ vriendelijk

De Mondhygieniste Vanessa heeft weer op een zeer kundige wijze mijn gebit gereinigd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Dit komt bij mij over als ordinaire geldklopperij

Ik ben vorige week bij de praktijk geweest waar ik al bijna 25 jaar kom. De laatste jaren heb ik zo’n beetje elk bezoek een nieuwe tandarts. Ook nu weer een nieuwe tandarts die de foto van mij vorige bezoek (+\_ één jaar geleden. Aangaf dit ik dringend een behandeling moest ondergaan. Waarom gaf de vorige tandarts die deze foto heeft laten maken niet dat er problemen zijn? Ik kreeg direct een offerte (zonder BTW overigens) in mijn handen geduwd van +1000. In al die jaren is dat nog nooit voorgenomen en werd altijd alles netjes door de praktijk en mijn verzekeraar.Ik heb overigens totaal geen klachten. Het komt bij mij over dat zich weer een nieuwe tandarts in deze praktijk heeft gekocht die snel even geld wil genereren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Dit komt bij mij over als ordinaire geldklopperij

Ik ben vorige week bij de praktijk geweest waar ik al bijna 25 jaar kom. De laatste jaren heb ik zo’n beetje elk bezoek een nieuwe tandarts. Ook nu weer een nieuwe tandarts die de foto van mij vorige bezoek (+\_ één jaar geleden. Aangaf dit ik dringend een behandeling moest ondergaan. Waarom gaf de vorige tandarts die deze foto heeft laten maken niet dat er problemen zijn? Ik kreeg direct een offerte (zonder BTW overigens) in mijn handen geduwd van +1000. In al die jaren is dat nog nooit voorgenomen en werd altijd alles netjes door de praktijk en mijn verzekeraar.Ik heb overigens totaal geen klachten. Het komt bij mij over dat zich weer een nieuwe tandarts in deze praktijk heeft gekocht die snel even geld wil genereren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Geweldig!

Na ruim 12 jaar, ivm angst, geen tandartsbezoek ben ik geweldig goed opgevangen! Wat een lieve begripvolle medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Een hele slechte ervaring die een nare smaak achterlaat.

Ik kom al bijna 25 jaar bij de praktijk en altijd tot volle tevredenheid. Afgelopen weer werd ik geconfronteerd met weer een nieuwe tandarts. Op basis van een foto van een vorig bezoek bij een andere tandarts kwam hij met een heel behandelplan van meer dan 1000€ excl BTW. Of ik maar even bij de verzekering wilde checken. Waarom heeft de eerste tandarts niets gevonden op de foto en deze nieuwe tandarts op basis van dezelfde foto een heel behandelplan? Ik heb overigens geen problemen met mijn gebit. Ik heb ook nog nooit in al die jaren na een controle een offerte in mijn handen gedrukt gekregen. Dit werd al netjes door de praktijk geregeld en eigen bijdrage werd al via Famed in rekening gebracht. Het komt bij mij over dat er een nieuwe tandarts is die snel geld wil verdienen in zijn nieuwe praktijk. Het komt een beetje over als geldklopperij. Als dit mijn nieuwe tandarts wordt dan zal ik zeker op zoek gaan naar een andere praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Een hele slechte ervaring die een nare smaak achterlaat.

Ik kom al bijna 25 jaar bij de praktijk en altijd tot volle tevredenheid. Afgelopen weer werd ik geconfronteerd met weer een nieuwe tandarts. Op basis van een foto van een vorig bezoek bij een andere tandarts kwam hij met een heel behandelplan van meer dan 1000€ excl BTW. Of ik maar even bij de verzekering wilde checken. Waarom heeft de eerste tandarts niets gevonden op de foto en deze nieuwe tandarts op basis van dezelfde foto een heel behandelplan? Ik heb overigens geen problemen met mijn gebit. Ik heb ook nog nooit in al die jaren na een controle een offerte in mijn handen gedrukt gekregen. Dit werd al netjes door de praktijk geregeld en eigen bijdrage werd al via Famed in rekening gebracht. Het komt bij mij over dat er een nieuwe tandarts is die snel geld wil verdienen in zijn nieuwe praktijk. Het komt een beetje over als geldklopperij. Als dit mijn nieuwe tandarts wordt dan zal ik zeker op zoek gaan naar een andere praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Een hele slechte ervaring die een nare smaak achterlaat.

Ik kom al bijna 25 jaar bij de praktijk en altijd tot volle tevredenheid. Afgelopen weer werd ik geconfronteerd met weer een nieuwe tandarts. Op basis van een foto van een vorig bezoek bij een andere tandarts kwam hij met een heel behandelplan van meer dan 1000€ excl BTW. Of ik maar even bij de verzekering wilde checken. Waarom heeft de eerste tandarts niets gevonden op de foto en deze nieuwe tandarts op basis van dezelfde foto een heel behandelplan? Ik heb overigens geen problemen met mijn gebit. Ik heb ook nog nooit in al die jaren na een controle een offerte in mijn handen gedrukt gekregen. Dit werd al netjes door de praktijk geregeld en eigen bijdrage werd al via Famed in rekening gebracht. Het komt bij mij over dat er een nieuwe tandarts is die snel geld wil verdienen in zijn nieuwe praktijk. Het komt een beetje over als geldklopperij. Als dit mijn nieuwe tandarts wordt dan zal ik zeker op zoek gaan naar een andere praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk, attent, begripvol, flexibel

Zowel bij Janneke van Kapelle en bij Vannesa van Poelgeest-Heerschop. Op een prettige begripvolle manier de behandeling gekregen. Ook de ontvangst is vriendelijk en oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk, attent, begripvol, flexibel

Zowel bij Janneke van Kapelle en bij Vannesa van Poelgeest-Heerschop. Op een prettige begripvolle manier de behandeling gekregen. Ook de ontvangst is vriendelijk en oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk, attent, begripvol, flexibel

Zowel bij Janneke van Kapelle en bij Vannesa van Poelgeest-Heerschop. Op een prettige begripvolle manier de behandeling gekregen. Ook de ontvangst is vriendelijk en oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Ee nieuwe tandarts die blijkbaar snel geld nodig heeft

Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Ee nieuwe tandarts die blijkbaar snel geld nodig heeft

Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Ee nieuwe tandarts die blijkbaar snel geld nodig heeft

Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Ee nieuwe tandarts die blijkbaar snel geld nodig heeft

Na bijna 25 jaar tot volle tevredenheid bij deze praktijk klant te zijn geweest heb ik afgelopen week een hele slechte ervaring gehad met een voor mij onbekende nieuwe tandarts. Na afloop van de controle kreeg ik een offerte in mijn handen gedrukt of ik maar even bij mij verzekering wilde checken of dit vergoed kon worden. In al jaren dat ik bij deze praktijk kom is mij dit nog nooit gebeurd want dit werd automatisch afgehandeld en krijg ik een factuur van Famed. Het meest vreemde van deze aanbevolen behandeling is dat deze tandarts dit aanbeveelt op basis van een foto die al minstens 3/4 jaar geleden is genomen bij een andere tandarts? Waarom heeft die tandarts destijds geen probleem gezien. Ik heb verder geen klachten over mijn gebit. Er zijn nu ook geen nieuwe foto’s gemaakt? Het komt bij mij over als ordinaire geldklopperij en als dit de nieuwe manier van werken wordt dan is het tijd om een andere praktijk te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

wordt rustig en netjes behandeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

wordt rustig en netjes behandeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Meer dan uitstekend

Zijn sociaal. Goede uitleg omtrend de behandeling. Tijd voor een grap en een grol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Meer dan uitstekend

Zijn sociaal. Goede uitleg omtrend de behandeling. Tijd voor een grap en een grol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima behandeling en goede communicatie

Tijdens het vervangen van een oude vulling werd door de tandarts precies uitgelegd wat ze ging doen. De nieuwe vulling leek eerst niet goed te passen maar op verzoek van de tandarts zou ik eerst proberen en als het niet goed zat kon ik bellen. Na een dag of twee bleek alles goed te zitten en was nabellen niet meer nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Zeer klantvriendelijk, klantgericht en oplossingsgericht. Chapeau !

Zeer vriendelijke en geduldige ontvangst. Duidelijke uitleg, geen onnodige behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zeer klantvriendelijk, klantgericht en oplossingsgericht. Chapeau !

Zeer vriendelijke en geduldige ontvangst. Duidelijke uitleg, geen onnodige behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

prima

op tijd, uitstekend in een ontspannen aangename sfeer,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Noordsingel 45

8255 AD Swifterbant

0321 321 806

[email protected]

Over Mondzorg Swifterbant

Mondzorg Swifterbant is een praktijk met een frisse en moderne uitstraling. Omdat de praktijk gevestigd is in een dorp, is het contact met de patiënten zeer persoonlijk en bijzonder. U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. De praktijk heeft 4 behandelkamers, een röntgenruimte en een laboratorium, die gevestigd is in het pand zelf. Wilt u meer weten neem gerust contact met ons op!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.