Prima.

Prima tandarts Mulders, fijn persoon, erg precies,

Gewoon goed

Werd vriendelijk benaderd en er werd rekening mee gehouden dat ik rolstoelafhankelijk ben dus er werd gekeken om dan de afspraak zo makkelijk in te plannen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, efficient, mooi op tijd

Ik ga altijd met stress naar de tandarts, maar opnieuw was dit voor dit bezoek niet nodig. Vriendelijk, efficient, zonder lang te hoeven wachten. Prima.

Snel en professioneel geholpen

.......

Adequaat en luisterend

Ondanks de langdurige behandeling zeer tevreden en ook over de nazorg

Goed.

Prima behandeling door mondhygiëniste en tandarts. En ook nog eens op de afgesproken tijd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd zeer goed niet te lang hoeven wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met het advies wat ik kreeg daar was ik het volledig mee eens

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel, vriendelijk ontvangen en behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts hij stelt je opgemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustige vriendelijke mensen allemaal, en geen grote uitlooptijd van de afspraak!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen als je de wachtkamer binnen komt dat je moet melden bij een computer scherm en dat grote plastic scherm bij de balie vind ik onpersoonlijk.

zeer goed

ik vind het leuk dat ik adviezen krijg over het poetsen en schoonhouden van het gebit en rage tussen de tanden

Mijntje is een topper!

Ik kom al vele jaren bij Mijntje en ben daar heel erg tevreden over! Maar tot mijn verbazing was het niet vanzelfsprekend dat ik zoals gebruikelijk een afspraak voor over een half jaar zou maken. Er was een soort tussenstap waar ik voor in aanmerking zou komen, hoera, nou niet dus. Helaas voor jullie vind ik het grote onzin en wil ik gewoon bij Mijntje blijven komen. Ook gezien het feit dat ik vele jaren elk half jaar bij haar kom, wij het ongeveer 2 jaar geprobeerd hebben om 1x per jaar te gaan maar dat het toch beter is om weer elk half jaar te gaan. En nu zou ik een van de gelukkigen zijn waarbij mijn tandvlees zo verbeterd was dat ik naar een ander kon want Mijntje zat wel erg vol.... Mijn conclusie: Alles draait bij mondzorg om het verdienmodel, daar ben ik al lang achter en begrijp ik tot een bepaalde hoogte ook maar het gaat wel wat doorslaan. Jullie nemen niet de juiste mensen aan. Als de mondhygiëniste te vol zit lijkt het mij zinvol om iemand in de zelfde functie aan te nemen en niet een stap eronder. Dat zou een enventuele aanvulling kunnen zijn maar niet in plaats van.. Investeer in- en ben zuinig op de juiste mensen! Er is de afgelopen jaren op alle functies bij julie al zoveel verloop geweest. Als ik voor mijzelf spreek blijf ik voor Mijntje en tandarts Bol. Gaan die ook weg dan ben ik er ook klaar mee en ga net zo lief naar een andere praktijk waar de mensen langer blijven werken. Want in jullie beroep is vertrouwen een kern woord en dat kan je niet telkens opnieuw op blijven bouwen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service en vakkundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat de tandarts veel rust had en de tijd nam

Ondanks de eerdere nare manier waarop ik bejegend was via de telefoon. Heeft tandarts verstrate dit ruimschoots goedgemaakt! Professionele tandarts

goede en betrokken tandarts

bij inschrijven heb ik aangegeven dat ik heel erg bang ben, dit werd gelijk genoteerd. de tandarts bleef tijdens de behandelingen vragen of het goed ging en gaf handvatten voor als ik wilde aangeven dat ze moest stoppen. het is me zelfs gelukt zonder verdoving een gaatje te laten vullen en dat is heel bijzonder! hele fijne eerste indruk dus en hoop dat dit zo mag blijven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We gaan haast met plezier naar de tandarts

We worden altijd erg fijn en vriendelijk geholpen! Elke handeling die wordt gedaan wordt altijd goed uitgelegd en met geduld uitgevoerd. Dit was vooral erg fijn bij mijn dochter haar eerste gaatje. Zo wist zij precies wat er ging gebeuren. Dit heeft er voor gezorgd dat zij er prima doorheen kwam en er geen naar gevoel aan over heeft gehouden. Helemaal top!

Goed en vakkundig geholpen

Tand afgebroken. Wortel eruit gehaald, Ging snel!. Afdruk gemaakt voor een nieuwe tand aan mijn prothese. die kon ik de volgende dag weer halen. .Hij moest na 2 weken nog wel worden aangepast. Al met al goed werk geleverd!

Prima en snel geholpen

Prettig ,om geholpen te worden,met duidelijke uitleg

positief

positieve ervaring

Gewoon goed

Gewoon goed, kundig en aardig.

Vriendelijk

Zowel aan de balie als in de behandelkamer zeer vriendelijk geholpen .

Kundig, vriendelijk netjes geholpen

Er wordt goed geluisterd en goed beantwoord op gestelde vragen. Ik ben echt heel bang, men zegt voor de tandarts, maar ik bedoel voor de pijn dan. Wordt op me gemak gesteld, krijg duidelijk info wat ze gaat doen en wat ik kan merken. Krijg zoveel vertrouwen in de tandarts dat ik het zelfs aandurf om de behandeling te beginnen zonder verdoving en ik weet dat ik die alsnog kan krijgen als ik dat wil, kan en mag dat altijd aangeven. Werd ook netjes op tijd geholpen, altijd fijn. En toen ik buiten stond dacht ik: heb ik me hier nou zo druk om gemaakt.

Slecht

Te laat geholpen moet nu terug komen bij de mondigieanisten Bennet blij dubbe9l geld betaalen

Pastoor van Kessellaan 3

4731 BH Zevenbergen

Over Mondzorg Zevenbergen

Welkom bij Mondzorg Zevenbergen! Wilt u de beste zorg voor uw gebit? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Mondzorg Zevenbergen opende in november 2011 haar deuren op een centrale locatie vlakbij het station. Het pand is van binnen compleet verbouwd naar de maatstaven van een moderne tandheelkundige praktijk. Klik hier om een kijkje te nemen in onze praktijk. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.