Ruim voldoende

Heb niets toe te voegen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgzaam en zeer kundig allemaal in hun vak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik wordt goed geholpen. Tandarts en medewerkers zijn vriendelijk. Ze leggen uit wat ze (gaan) doen.

Rustig en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Niets op aan te merken.

ben tevreden

kan hier niets aan toevoegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Teleurgesteld dat het preventief onderhoud door Suzanne is gestopt.

Vele jaren is mijn gebit door jullie medewerkers onderhouden en heb ik zelf alles gedaan, ook volgens jullie adviezen, om het in goede staat te houden. Dat is nu van jullie kant gestopt. Dat kan toch eigenlijk niet... Ik zou graag de echte reden hiervoor willen weten. Peter Spek 06-39438850.

Prettig en kundig

Prettig en kundig

Teleurstellend!

Je wordt min of meer gedwongen om behandelingen te laten uitvoeren waar je niet op zit te wachten en ook nog eens heel veel geld kosten, terwijl ik nergens last van heb! Ook moet je een formulier tekenen dat je geen behandeling wil ondergaan. Ik vind dit heel bedreigend overkomen en zeker zeer klant onvriendelijk. Op mijn leeftijd is dit niet fijn en overweeg om niet meer naar deze tandarts toe te gaan!

Vriendelijk

Zeer positief

Zeer positef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima gedaan en goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed en vriendelijk behandeld.

Zie boven

Heel prettig en goed.

Ik ben nu al een aantal jaren patiënt hier. En ben blij dat ik altijd dezelfde tandarts heb, Y Pena Lizarraga, ik word altijd bijzonder prettig geholpen. Leslie Sellier heeft vorig jaar, voor mijn ondergebit een vanaf het begin bijzonder comfortabele gedeeltelijke prothese gemaakt, nooit last van gehad. En vorige week heeft Aasna mij een bijzonder grondige Paro preventie gebitsreiniging gegeven. Heerlijk. Ook aan de balie altijd prettig contact met Jolanda of Connie. Bedankt allemaal! Mvg, Erwin

uitstekend

tand was afgebroken en werd gelijk gegekeken of er een plek je was of er wat aan gedaan kon worden (prima)

Fijne tandartspraktijk

Fijne kundige tandartsen, mondhygiënisten en preventieassistentes. Altijd goed advies en stellen mijn zoon van 9 op zijn gemak (hij vindt de tandartsonderzoeken spannend). Zelf goed advies van de mondhygiëniste gehad en het schoonmaken van mijn gebit doet zij erg goed (het doet nagenoeg geen pijn en dat heb ik bij andere mondhygiënisten wel eens anders meegemaakt).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

I.v.m mijn angst bij aasna gekomen om mijn gebit te laten reinigen. Zij is betrokkenen, ontzettend lief en super goed in wat zij doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op afgesproken tijd geholpen en er wordt voldoende tijd voor je vrijgemaakt. De controle verloopt op ontspannen wijze. Tandarts en assistente zijn bijzonder vriendelijk.

Super goed

Afgelopen woensdag bij de mondhygiëniste geweest. Was in een woord geweldig !

Heel goede ervaring

Ik kon snel een afspraak maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg fijne behandeling Tandarts is vriendelijk en relexd

Prima tandarts praktijk

Vertellen netjes wat er gaat gebeuren, en je wordt vriendelijk behandeld

Prettig

Men is vriendelijk aan de balie en in de behandelkamer. Op de afgesproken tijd ben je ongeveer aan de beurt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijke en kundige tandarts en assistente

En ik werd keurig op tijd geholpen.

Marisstraat 2

3131 GM Vlaardingen

Over Mondzorgcentrum Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terecht voor alle tandheelkundige behandelingen. Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.