Vakkundig en respectvol behandeld

Zowel de mondhygiënist als de tandarts hebben alles gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Was fijn!

Ik word altijd goed geholpen

Ik word altijd goed geholpen

Super geholpen

Ik moest naar Bart voor plaatsen frame. Super goed uitgelegd hoe en wat. Top.

Prima tandartsenpraktijk

Vriendelijk mondhygiëniste.

Super praktijk

Werken op tijd.Krijgt goede uitleg van wat er gaat gebeuren.Vragen of er foto’s mogen worden gemaakt.Dit heb ik niet eerder mee gemaakt.Echt Super

Kundige tandarts met 12'5 jaar ervaring

Het maken van een afspraak is wat lastig bij deze bali. Telefonisch vaak niet bereikbaar, via website een afspraak inpalnnen kan niet.

Vlot, vriendelijk en tijd

We waren voor controle snel aan de beurt, eerder dan de afgesproken tijd. Tandarts en assistente zijn vriendelijk en geduldig met de kinderen en nemen ook de tijd.

perfect

Zoals altijd alle tijd en aandacht voor overleg, advies en behandeling. Vriendelijk, duidelijk, deze mensen verstaan hun vak en zijn geen robots.

Prima meedenkend!

De tandarts geeft vertrouwen en bied verschillende oplossingen. Wil , en terecht, geen ingreep doen voordat hij geen duidelijke diagnose kan vaststellen. Chapeau!

Heel behulpzaam

Ik waardeer dat ik als rolstoelgebruiker welkom ben in de praktijk en dat men meedenkt hoe het bezoek zo makkelijk mogelijk te maken!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben tevreden over mijn tandarts

Geen klachten over mijn tandarts alles gaat goed

Goed en snel terecht

Geven duidelijk advies en zijn vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tevreden met tandarts, niet met inplannen verkeerde datum

We hadden een afspraak op donderdag 29 aug voor de tandarts en mondhygiëniste en verlof genomen van werk. Nu heeft de medewerker aan de telefoon onze afspraak verkeerd ingepland op dinsdag 27ste. Toen konden wij niet en konden alleen dan donderdag naar de tandarts en moesten maar nieuwe afspraak maken voor de mondhygiëniste in oktober? We zijn erg ontevreden hiermee. Kost ons verlof door deze fout. Er word voor de rest ook niets mee gedaan.

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel mijn twee kinderen als ik snel geholpen. Duideljkk uitleg over wat de tandarts gaat doen.

Goede ervaring

Snelle hulp!

prettig adequaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed geholpen, vriendelijke mensen.

Ben goed geholpen, vriendelijke mensen.

Prima.

De eerste keer voor mij , de nieuwe mondhygiëniste, prima bevallen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ben tevreden over de prima behandeling

efficient, klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring bij samenwerkende tandartsen

Ik had pijn aan een kies, heb gelijk gebeld en kon dankzij een afzegging gelijk terecht. Ben ook gelijk geholpen en gerust gesteld omdat ik angst had voor een wortelkanaal. De rest van de behandeling wordt binnenkort gedaan. Ben erg tevreden.

Persoonlijk

Zorgvuldig en persoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was zeer prettig , weer correct behandelt met een goed gevoel naar huis iedere keer

Als zeer prettig zijn profi bezig met respect voor de klant

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Kuipers is vriendelijk en rustig. Geeft mij vertrouwen. Hetzelfde geldt voor mondhygiëniste Ecem.

Waleweingaarde 6

7329 BD Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waleweingaarde in de wijk de Maten. De tandartspraktijk beschikt over 8 ruime ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn – de Maten ook terecht voor orthodontie, implantologie, kindertandheelkunde en endodontologie, Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.