Vriendelijk, correct, accuraat

Keurig op tijd, goede uitleg over huidige toestand gebit en vriendelijk! Doorverwezen naar mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed en snel geholpen

het was goed

ik had weer geen gaatjes

P en rima

Fijne deskundige tandarts

Mijn ervaring is dat ik altijd prettig en deskundig word geholpen door mijn tandarts. Ze is vlot, professioneel, fijn in de omgang. Ze doet wat nodig is, maar geen overbodige dingen. Adviseert goed. Ben blij met mijn tandarts.

Zachtaardig, gezellig en fantastisch

Super goed en fijn behandeld.

dat was goed.

ik ben heel goed behandelt en ook een fijne gesprek gehad.

Gewoon goed

Kon vrijwel direct terecht bij ‘eigen’ tandarts. Direct foto gemaakt, uitleg over oorzaak van de pijn… niet op foto zichtbare maar vermoedelijk lichte ontsteking. Anti biotica voorgeschreven, lijkt goed te werken. Afspraak voor latere wortelkanaalbehandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er is ook even naar mij geluisterd.

Ik ben goed en rustig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je zou bijna zeggen " het is gezellig"

Vriendelijk

Er wordt de tijd genomen, vriendelijk en geduldig.

Tandsteen verwijderen.

Prima tandarts

Ik heb mijn nieuwe tandarts als heel prettig en kundig ervaren evenals de mondhygienist!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en voel me gezien en gehoord

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg tevreden over de preventieassistente

Erg vriendelijke preventieassitente / mondhygiëniste Daarna duidelijke uitleg van de tandarts

Goeie telefonische service

Ik heb van de week gebeld dat ik wat later kwam. De assistente die telefonisch mij heeft geholpen, heeft gezegd. Kom maar wel gewoon kans bestaat dat je dan eventjes moet wachten. Goeie service.

prima tandarts

Zoals altijd een goed communicerende tandarts, open en duidelijk. Dat is al jaren zo

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

duidelijke uitleg voor de behandeling

snel en goed behandeld

Snelgeholpen

Stuk van mijn kies afgebroken . In de ochtend gebeld kon meteen dezelfde middag al terecht. Super!

Gewoon goed

Op tijd, vriendelijk en niets op aan te merken

Prima behandeling

Ondanks dat er geïmproviseerd moest worden omdat er geen water gebruikt kon worden ivm de e-colibacterie prima geholpen. Behandeling vond plaats in goed overleg. Had ik de behandeling niet willen laten uitvoeren dan werken er geen kosten in rekening gebracht.

Fijne praktijk

Tandarts Dr. Kuipers, fijne tandarts

heel goed

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Leuke omgang met de kinderen

Bij de tandarts heb ik prettige ervaringen. Zowel de tandarts als de assistente zijn leuk en geduldig met de kinderen. Dit maakt ook dat ze nooit opzien tegen een bezoekje. De mondhygiëniste die ik nu heb werkt heel prettig en houdt rekening met de gevoelige plekken in de mond. Voorheen zat ik bij een andere mondhygiëniste waar ik eigenlijk zeer tevreden over was. Toch ben ik overgestapt naar samenwerkende tandartsen omdat ik het heel fijn vind dat alle tandzorg zo onder één dak valt. De overstap viel in eerste instantie tegen omdat de hychienist waar ik kwam erg ongeduldig deed en mij enorm veel pijn deed. Mijn zoon van 9 kwam ook een keer bij haar terecht en ook hij had hier geen fijne herinneringen aan overgehouden. In het vervolg zal ik dus bij het inplannen van afspraken wel wat alerter zijn dat mijn kinderen bij de mondhygiënist komt waar ik de laatste paar keren met volle tevredenheid ben geweest. Ik wil proberen te voorkomen dat mijn kinderen met angst naar de tandarts gaan. Als de mondhygiënist hier geen rekening mee houdt, doe ik dat zelf.

Waleweingaarde 6

7329 BD Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waleweingaarde in de wijk de Maten. De tandartspraktijk beschikt over 8 ruime ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn – de Maten ook terecht voor orthodontie, implantologie, kindertandheelkunde en endodontologie, Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.