Heel fijne ervaring

Ik ben nieuw bij deze praktijk. Ik werd netjes en zeer vriendelijk ontvangen. Ik heb pas 1 controle gehad maar ben positief.

Zeer klant vriendelijk

Zie boven

Prettige ervaring

Tandarts is heel rustig en vriendelijk

naar tevredenheid

Prima behandeling (controle)

de beste tandarts

ik heb al ontzettend veel tandartsen gehad maar dit is de eerste tandarts die aardig is en rekening houdt met mijn angst groetjes joyce

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel professioneel ontvangen !

Ik werd door een tandarts goed ontvangen en ook een prima gesprek gehad over mijn gebit e.d. Zal graag willen blijven als cliënt en zal derhalve z.s.m. mijn dossier naar U laten overzetten !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kon snel terecht en blij met de oplossing.

Janneke Vos is naar mijn ervaring een vakkundige tandarts. Ik kon snel terecht en een aanvullende vraag kon ook behandeld worden.

Vlot en serieus

Mijn prothese bijgesteld. Zit weer perfect. Bart heeft goed werk gedaan.

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, goede sfeer en prettige behandeling. Kortom zeer tervreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word zo goed geholpen door Hazel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed uitleg over de behandeling en welke punten meer aandacht nodig hebben

Vriendelijk en goed geholpen

Uitstekend vakkundig.

Zie bovenstaande

Behandeling volledig naar wens

Aardige tandarts met gevoel voor humor

mooi op tijd

Fijn dat ook dame aan de balie van mijn situatie op de hoogte was. Zij ging hier heel dicreet mee om. Tandarts heeft voldoende aandacht en tijd. Top. Kleine noot: Er mag iets gedaan worden aan de akoestiek achter de balie. Doordat mensen in de wachtkamer in stilte zitten kan het niet anders dan de telefoongesprekken (letterijk) volgen.

Kundig, duidelijk, vriendelijk

Ik vertrouw mijn tandarts volledig. Hij is kundig, vertelt duidelijk wat er aan de hand is en wat hij gaat doen en is vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weer werd de controle van mijn gebit heel zorgvuldig en secuur uitgevoerd door tandarts Kuipers.

Een paar dagen na de controle kreeg ik klachten. Ik kon direct terecht voor een behandeling. Klasse!!

Vlotte behandeling Deskundig Vriendelijk Adequaat

Vakkundig, efficiënt, patiëntvriendelijk

Ik moest helaas 2 gaatjes boren. Ik had geen verdoving gevraagd en duidelijk afgesproken wanneer het te pijnlijk werd. De tandarts gaf regelmatig aan hoelang alles zou duren tijdens de behandeling. Geen heel vlot. Veel zorg voor de afwerking (hoogte ed van het gevulde materiaal). Zet prettig geholpen. De tandarts was efficiënt, vriendelijk en bekwaam. Erg fijn ondanks de gevoelige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De afspraak was erg goed en behulpzaam

Ze waren erg vriendelijk en erg behulpzaam

Goede ontvangst en behandeling

Zie boven

Vakkundig en respectvol behandeld

Zowel de mondhygiënist als de tandarts hebben alles gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Was fijn!

Ik word altijd goed geholpen

Ik word altijd goed geholpen

Waleweingaarde 6

7329 BD Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waleweingaarde in de wijk de Maten. De tandartspraktijk beschikt over 8 ruime ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn – de Maten ook terecht voor orthodontie, implantologie, kindertandheelkunde en endodontologie, Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.