Prettig efficient

Prettig efficient

Fijne ervaring

Fijne jonge dame heel fijn in de omgang. Vertelt precies wat ze gaat doen en geeft aan dat als het niet goed gaat ik mijn linkerhand kan opsteken waarna ze meteen zal stoppen. Ook luisterde ze naar mijn vraag om voorzichtig te zijn met mijn prothese. Hele fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat je mag kunnen verwachten. Het is alleen jammer dat de tandarts en mondhygiënist niet in 1 meer zijn.

Helemaal goed !

Vlotte aanmelding, precies volgens afspraak niet hoeven te wachten, heel aardige en professionele arts en assistent(e).

Netjes en vakkundig

Mijn vrouw en ik zijn altijd positief over Fady. Omdat mijn vrouw aardig angstig is geworden is hij haar baken van rust. Dit gebeurde ongeveer 2 jaar geleden

Gewoon goed

Goed geholpen, vakkundig zonder gezeur ook verbaal prima

Super goed

Peima

Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon een fantastische praktijk !!

Prettig , vriendelijk en mooie praktijk !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na mijn telefoontje werd er meteen gezocht naar een plek voor behandeling. Behandeling verliep goed en weer zeer tevreden over de oplossing voor de afgebroken kies.

Geen antwoord

Geen antwoord

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig. What you see, what you get.

Gewoon prettig. Groet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een prettige tandartsen praktijk.

Kan altijd snel terecht en word vervolgens altijd vakkundig en prettig geholpen tot mijn volle tevredenheid.

goeie tandarts

zeer deskundig

We zijn prima geholpen.

Dhr Kuipers is een rustige man die ons en onze kinderen goed heeft geholpen. Vooral voor de kinderen is de rustige aanpak prettig.

niets op aan te merken

prima tandarts

Ze nemen de tijd voor je en de wachttijden vallen ook mee. Praktijk is schoon en straalt rust uit, ik zal niet zeggen, ik kom er graag, maar ze werken er heel hard aan om je op je gemak te stellen. Mijn tandarts LK is een topper.

NVT

Heel fijn en vakkundig geholpen.

Professioneel en prettig communiceren

Janneke is erg kundig, neemt je ook mee in wat ze doet, en overlegd over volgende stappen

Fijne ervaring

Ik ben met mijn gebitsproblemen goed geholpen en mijn gebit is weer gezond.

Aardig en geduldig

Vriendelijk en geduldig

plezierige en kundige behandeling

Ik ben naar de tandarts en mondhygiëniste geweest. Een reminder bij de email. Mondhygiëniste gaf nog wat adviezen voor betere mondverzorging en de tandarts controleerde ook in zijn computer hoe het stond met de bevindingen van de vorige keer. Alles verliep prettig en snel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnloos, stap voor stap goede uitleg

Met angst er naar toe, vriendelijk geholpen en tevreden een uur later naar huis.

Helemaal goed

Werd goed en duidelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima; Lennart Kuipers weet mij altijd op mijn gemak te stellen ivm jeugdtrauma bij de tandarts, zo ook voorheen zijn voorganger Overmars en een aantal anderen die ik een keer heb gehad, super fijn en behulpzaam. Heel blij met hem als tandarts!

Waleweingaarde 6

7329 BD Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waleweingaarde in de wijk de Maten. De tandartspraktijk beschikt over 8 ruime ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn – de Maten ook terecht voor orthodontie, implantologie, kindertandheelkunde en endodontologie, Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.