Pijnloos, stap voor stap goede uitleg

Met angst er naar toe, vriendelijk geholpen en tevreden een uur later naar huis.

Helemaal goed

Werd goed en duidelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima; Lennart Kuipers weet mij altijd op mijn gemak te stellen ivm jeugdtrauma bij de tandarts, zo ook voorheen zijn voorganger Overmars en een aantal anderen die ik een keer heb gehad, super fijn en behulpzaam. Heel blij met hem als tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima mondhygienist en geweldige tandarts

Prima tandarts !

Prima tandarts, goede behandeling en advies. Receptiedames zijn te beroerd om bezoekers te verwelkomen, hun nutteloze privégesprekken moet je in de wachtruimte 'gratis' aanhoren.

Vriendelijke en geduldige hulpverlening

Ik kon mooi op zeer korte termijn met een afgebroken kies (tot in het tandvlees) die hier uitermate vakkundig herbouwd is.

Vakkundig en leuk

Leuk ontvangen oor de receptioniste en daarna vakkundig gecontroleerd.

Standaard

Ik vind het prima. Wel vreemd dat er een röntgen foto gemaakt moest worden om te zien of een ontsteking weg gegaan is, en er vervolgens gemeld wordt dat ontstekingen niet op een röntgen foto zichtbaar zijn, en ik dus het gevoel heb dat er voor piet snot een foto gemaakt is… (dat is in ieder geval wat ik van de uitleg begrepen heb). Het kan dus ook aan mijn perceptie liggen, daar ga ik maar van uit…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, vriendelijk, deskundig en ontspannen geholpen, tijdsdruk leek er niet te zijn geholpen

zie eerste zin Zowel door de preventie medewerker als de tandarts. Ook contact aan de balie prima, vriendelijk ter zake.

Snel, goed advies en geduldig met mijn kind

Snel, goed advies en geduldig met mijn kind

Prettig

Ontvangst is goed. Deskundigheid is goed. Zeer relaxed in omgang.

Mooi strak op tijd

Vriendelijke mensen, fijne beleving!

werd bijzonder goed geholpen

zowel het shoonmaken van de tanden als arts heel fijn geholpen

Vriendelijk en kundig

De tandarts stelt je gerust en vertelt wat ze doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen enkel punt van kritiek

Makkelijk om afspraak te maken, netjes schoon opgeruimde wachtruimte, vriendelijke deskmedewerkers, tandarts en assistente kundig , vriendelijk, geruststellend. Alles wordt van te voren goed uitgelegd, overlegd, top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldig, accuraat en betrokken.

Zorgvuldig, accuraat en aangenaam in de omgang...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed uitleg en een rustige tandarts vos

Wat ik al zei rustige tandarts geef goeie uitleg wat ze doen top .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Kuipers heeft mij goed geholpen

Nr 1 , tandarts komt nooit gehaast over. Nr 2 hij luisterd echt naar je vraag Nr 3 hij legt goed uit Nr 4 hij benoemd tijdens behandeling geregeld wat hij doet. Nr 5 zijn behandelingen zijn met goed resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en zorgvuldige behandeling.

Heel tevreden over de manier waarop de behandeling uitgevoerd is

Prima zorgvuldige behandeling

Snel, goed en klantgericht. Zegt wat ze gaat doen en betrekt je bij de behandeling. Erg plezierige ervaring.

Niet te omschrijven

Ik kwam afgelopen donderdagochtend bij Janneke Vos met hevige pijn in één van mijn kiezen waar ik al maanden mee rond liep toen het nog niet zo erg was. Gelukkig heeft ze de pijnlijke zenuw snel gevonden en met een eerste wortelkanaalbehandeling eruit gekregen. Sindsdien nergens last meer van, zelfs geen napijn. Ik ben nog wel uiterst voorzichtig met het eten van diverse etenswaren vanwege de tijdelijke vulling. Maar ik ga sindsdien vol vertrouwen naar deze goede tandarts toe waar ik vol lof over ben!

Vriendelijk en kundig.

Zoals ik al vermeldde. Aandacht en tijd

Superfijne tandarts

Sinds 2006 kom ik al bij deze tandartspraktijk en ben altijd correct geholpen. Tevens is Janneke Vos al jaren met vaste tandarts waarmee ik heel tevreden ben. Dus ik heb geen klachten en mijn gebit ook niet :-)

Naar tevredenheid geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Waleweingaarde 6

7329 BD Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waleweingaarde in de wijk de Maten. De tandartspraktijk beschikt over 8 ruime ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn – de Maten ook terecht voor orthodontie, implantologie, kindertandheelkunde en endodontologie, Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.