Naar tevredenheid geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Deskundig

Naar aanleiding van pijnklachten binnengekomen bij Tandarts Vos. Direct gehandeld, goede uitleg ontvangen met de mogelijke behandelingen en keuzes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies en goed geluisterd

Leerzaam

Ik ben tevreden

prettig geholpen

prettig geholpen

Deskundige hulp en advies

Na een slechte ervaring bij mijn laatste bezoek aan de tandartspraktijk werd ik nu weer naar tevredenheid geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tanheelkundige zorg met de menselijke maat voorop!

Ik kom al geruime tijd bij deze praktijk en ben zeer tevreden met de geboden tandheelkundige zorg. Deze is zowel vakkundig als ook zeer klantvriendelijk van aard. Behandelplannen worden altijd goed doorgesproken met de patiënt en bij noodgevallen wordt snel en doelmatig ingegrepen. Ik kan deze praktijk van harte aanbevelen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd eerlijk, kritisch en zinvol (eb met een lach). Kan niet beter.

Altijd eerlijk, kritisch en zinvol (eb met een lach). Kan niet beter.

Vriendelijk personeel

Ik moest dit keer voor een bezoekje aan de mondhygiëniste. Ik voel me op me gemak bij haar, ze is vriendelijk en duidelijk. Later kwamen we terug voor een pijnlijke losse melktand. Hier wilde ik even wat over vragen/ tand laten checken. Even een kwartier/half uurtje ongeveer moeten wachten en toen had onze eigen tandarts even tijd om er naar te kijken en ze heeft mijn zoontje op zijn gemak gesteld. Heel fijn!

proffesioneel

Proffesionneel met een glimlach geholpen

aardig en vakkundig

Fijne praktijk

Ik werd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Manuela is een kundige preventie assistente

Ze licht goed voor qua schoonmaak methoden, heeft professionele houding en is erg aardig

Vriendelijk en netjes

Eigenlijk zoals ik gewend ben

Vriendelijk personeel

Fijn dat je altijd snel geholpen word

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een fijne en goede tandarts praktijk

Het is een fijne sfeer daar met aardige medewerkers en goede tandartsen met problemen in me mond is het altijd wel oplosbaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze keer duurde het wat langer voor ik aan de beurt was maar normaal gaat dat altijd goed.

goeie behandeling

Wat beleerend !!

Niet echt vriendelijk en alleen maar heel erg beleerend.

Duidelijk en rustig

Goede professionele behandeling.

Behandelt door nieuwe mondhygiënist. Is me goed bevallen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al meer dan 40 jaar patiënt hier, dus....

Altijd goed behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben erg tevreden over deze mondhyg.

Waleweingaarde 6

7329 BD Apeldoorn

Over Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten

Bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Waleweingaarde in de wijk de Maten. De tandartspraktijk beschikt over 8 ruime ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn – de Maten ook terecht voor orthodontie, implantologie, kindertandheelkunde en endodontologie, Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.