Niet zoals het altijd was

Ik heb de afgelopen jaren elke keer een andere tandarts gehad, dit begint vervelend te worden. Daarnaast had ik geen fijne ervaring met de tandarts die ik tijdens mijn laatste afspraak heb gehad omdat zij mij meerdere malen pijn deed en mijn vraag volgens mij niet helemaal snapte. De afgelopen jaren heb ik altijd hetzelfde moeten ondergaan en het heeft nog nooit pijn gedaan. Echter zijn de assistentes altijd echt top en super vriendelijk, ga zo door !!!

Fijne tandarts

Vriendelijk geholpen, fijne tandarts

fijne tandarts

Fijne tandarts

Prima ontvangen

Het was mijn eerste bezoek en dat is uitstekend bevallen. Bianca heeft mij behandeld en een collega heeft nog een foto gemaakt

Goede controle.

Je wordt hier altijd goed geholpen.

Altijd zorgzaam en deskundig

Wordt altijd netjes behandeld, en welkom geheten. Fijne praktijk. Helaas is mijn gebit niet meer zo geweldig, maar daar kan de tandarts niet zoveel aan doen. Gelukkig kunnen we het nog stabiel houden door een halfjaarlijkse reiniging. Groet, Annemarie

Goede tandarts!!

Werkt secuur en geeft goed advies.

Klant vriendelijke

Juiste uitleg en duidelijk communicatie en vriendelijke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze tandarts heeft een goede persoonlijke benadering van de klant

Vriendelijk, respectvol, snel Duidelijke toelichting wat er gaat gebeuren Overleg waar nodig

Fijne praktijk

Na jaren mijn gebit verwaarloosd te hebben,hartelijk en liefdevol ontvangen.,zowel door de baliemedewerksters, de tandarts en overige medewerkers. Mijn angst is enigszins weggenomen,ik zal niet beweren dat ik met plezier zal gaan,maar wel een stuk geruster.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts nam d zorg een beetje weg

Goed goedeuitleg

Gewoon een fijne praktijk

Fijne praktijk met fijne mensen die met je meedenken

Prettige behandeling

Fijn en persoonlijk contact. Vriendelijk personeel.

Uistekend en vriendelijk!

10 uit 10

Prettig, vakkundig

Naar de tandarts gaan is niet echt mijn hobby.. Elke ervaring hier is prettig, professioneel maar ook rekening houdend met de persoon in de stoel.

Vriendelijk en professioneel

Een goede indruk

Ik wordt respectvol behandeld en serieus genomen. De controle is voldoende.

Aardig, goed ontvangen

Meedenkend. Luisterde naar je verhaal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kan de buitenlandse naam niet onthouden dus ik weet niet bij wie ik geweest ben..

PERFECT

Zeer correct geholpen, Alles precies volgen afspraak. gelijk een nieuwe afspraak voor controle in oktober 2015 kunnen maken. zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ontvangst, vriendelijke personeel. Alleen controle gehad dus kan ik niet over de behandelingen oordelen.

Uitstekend!

Goed hoor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon prima, ook fijn dat de foto's nu in de behandelkamer kunnen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik zou het bijna gezellig noemen

Willeke is altijd hartelijk en vrolijk, ze weet wie je bent en ziet je. Diego is een fijne tandarts die geduld en empathie voor kinderen heeft. Beide hebben ze plezier in hun werk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prettige en vriendelijke benadering.

Op een ontspannen wijze wordt de behandeling deskundig uitgevoerd.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde