top

geen aanmerkingen

Perfect!

Aardige mensen!

Even wennen

Even wennen aan de nieuwe tandarts, ik kan haar niet zo goed verstaan maar wel heel vriendelijk. Volgens mij heet deze tandarts Bianca

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuke lieve rustige nieuwe tandarts Bianca?

Ik heb hele slechte ervaringen met ANDERE tandartspraktijken en zie nog altijd tegen een behandeling op maar dat was niet nodig.

uitstekend en snel geholpen

Van 1 van de hoektanden was een stukje afgebroken. Goede hersteloperatie met nieuwe vulling adequaat uitgevoerd door Hanna Helemaal tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Anna fijne tandarts en jammer dat ze weg gaat

Fijne praktijk!

Fijne praktijk

Toppers

Ik voel mij gezien en gehoord als patiënt. Een laagdrempelige sfeer en een hele leuke tandarts. Top!

Teveel personeelswisselingen

Zeer vriendelijk baliepersoneel, de ontvangst is altijd hartelijk. Wij komen al meer dan 20 jaar in deze tandartspraktijk maar de laatste paar jaar krijgen we steeds een andere tandarts, dat is toch minder prettig. Iets meer continuïteit zou fijn zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn bezoek als zeer positief ervaren

Mijn bezoek betrof alleen maar een controle. Dat gebeurde zoals altijd heel precies. Er werd mij door haar altijd precies verteld wat er ging gebeuren. De behandeling vond ook, zoals ik gewend was, in een ontspannen sfeer plaats.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Terwijl eigen tandarts ziek is werkt men zo efficiënt zodat we nog op tijd geholpen worden

Goed alles.

altijd goed. haha.

Ik ben goed geholpen.

Volgens mij ben ik goed geholpen met voldoende kwaliteit. Maar de duurzaamheid moet de toekomst uitwijzen. Blijft het lang goed zitten? Het ging erg snel.

Goede uitleg lekker rust

Net wat ik aangaf rustig uitleg en goede uitleg over wat ze ging doen

Was goed.

Behandeling was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig, geen wachttijd, al jaren geen pijn meer door onderhoud

We waren snel aan de beurt op de afgesproken tijd. En snel weer buiten.

prettige ervaring

duidelijke uitleg van de foto's en behandeling

was oke

prima, heb wel gevoel dat ik bij elk bezoek foto"s moet maken. gr imelda

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op dezelfde dag tand afgebrokkeld en hersteld. Klasse.

Verrast door de snelle hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geregeld, op tijd en doelgericht met fijne persoonlijke belangstelling

Prettige ontvangst. Persoonlijke belangstelling en praktische aanpak van kleine zaken. Geen aparte afspraak maken maar directe, probleem gerichte aanpak voor kleine makkelijk op te lossen zaken, met goed resultaat. Kortom prettig om zo geholpen te worden.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde