Vriendelijk en professioneel

Gewoon goed

Snel geholpen, vriendelijk, goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel erg slecht tandarts praktijk.

Ik heb problemen met mijn tandvlees die altijd ontstoken, pijn in mijn mond, blood bij tandvlees en komt ook wel pus . Hier krijg ik geen medicijnen tegen de onsteking. Foto gemaakt in de mond gebied (terplekke) maar verder kunnen hun zelf niets doen. Maar wel rekening moet betalen. Alleen met Consult met de tandarts aan te zien onnodig maar ( wel rekening betalen), omdat ik pijn in mijn tandvlees mond gebied wordt niet geholpen. Bij deze ben ik zeer ontevreden over de manier hoe jullie werken en er helemaal geen goed gevoel bij heb bij deze praktijk!!

Alles uitstekend, fijne behandeling

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel en niet lang gewacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik moest even wachten, maar toen ik aan de beurt was, was ik snel klaar

De tandarts liep ca. 20 minuten uit werd mij verteld, maar dat viel reuze mee. Ik was toch nog redelijk snel aan de beurt. De controle was zo gepiept.

Goede deskundige mensen.

Niets op aan de merken.

Ik word "gezien"

Vriendelijk, persoonlijke benadering

Netjes en deskundig

Goed geholpen ontspannen sfeer

Servicegericht

Tandarts Mendonça heeft mij van mijn angst voor de tandarts afgeholpen. Is vakkundig en geeft duidelijke uitleg. De praktijk is heel servicegericht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een warm welkom en goede service

Mijn persoonlijke ervaring is dat het personeel altijd erg vriendelijk is ongeacht wie er werkzaam is, ook word er met je meegedacht als je vraagstukken hebt zoals het laten plaatsen van facings, het is absoluut geen tandarts die enkel aan geld verdienen denkt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gebit goed bekeken, foto's gemaakt, vervolgafspraak voor vulling gemaakt op korte termijn icm mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk voor de kinderen (peutertjes)

Vriendelijke tandarts die goed met de kinderen om kon gaan en je op je gemak stelt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb een goede ervaring met samenwerkende tandartsen dalfsen - welsummerweg

Ik ben nog nooit bij een andere tandarts geweest dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik heb een positieve ervaring met samenwerkende tandartsen dalfsen - welsummerweg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Denkt mee, heel vriendelijk en een fijne tandarts

Helemaal prima

Naar tandarts gaan is niet echt prettig. De vriendelijkheid van medewerkers maakt alles goed.

Prima geholpen

Prima geholpen. Zowel door de receptionisten als de mondhygiënist

Vlotte vriendelijke adequate service

Mooi op tijd geholpen door leuk personeel, altijd vriendelijk en op tijd

Je wordt fijn geholpen

Bij de controle ook direct kleine gebreken verholpen. Zodat je niet terug hoeft te komen. Fijn!! Leuk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alle klachten zijn goed verholpen

Er werd goed geluisterd naar mijn klachten en het is goed opgelost.

goed en snel en vriendelijk geholpen

goed en snel en vriendelijk geholpen

Prettige kennismaking

Tandarts onbekend met TIA; ik vertelde mijn tandarts dat ik bloedverdunners gebruik vanwege een TIA. Tandarts wist niet wat een TIA was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg wat er ging gebeuren.

Vriendelijke tandarts en assistentes

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde