Slechte Tandarts.

Mijn vrouw wilde graag een tandarts in de buurt, dus heeft zij een afspraak gemaakt om haar losgeraakte z.g. “brug” weer te laten terugzetten! Volgens de tandarts, was dat onmogelijk. En moest er een ingreep gedaan worden t.b.v meerdere duizenden euro’s! Mijn vrouw is onbehandeld weggegaan! En heeft haar Brug bij haar oude tandarts zonder probleem weer terug laten zetten! Tot haar ontsteltenis kreeg zij wel een rekening gepresenteerd! Dus wij kunnen U niet helpen, maar wilt U wel even afrekenen!}

Diogo Mendonca de beste

De Beste Tandarts Diogo Mendonca en Assistente die uit een plaatsje van Irak komt.

Tijdig en professioneel

Prima dienstverlening

Nvt

Prima zorg verleend

Marco , heeft prima naar mij geluisterd. En in goed geholpen.

Blij met het resultaat.

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van de nieuwe tandarts Marco Rosa. Snel, vakkundig en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed omgegaan met zoon van 2!

Samen met zoon naar tandarts geweest, ze levelde goed met hem

Goed, leuke vriendelijke tandarts

Fijn

De behandeling was prima

Ben heel tevreden over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts vriendelijk, op tijd en accuraat. Assistente mag wat vriendelijker ( meer tonen dat ze het werk met plezier doet).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, vriendelijk en professioneel geholpen.

Goed, vriendelijk en professioneel geholpen.

Geen lange wachttijd

Prettige ervaring

Ze had de controle wel heel snel gedaan

Uit stekend

Zeer goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede voorlichting en perfecte behandeling

Zijn rustig aan het behandelen maar houden ook contact met patiënt. Er wordt een teken afgesproken, mocht het toch even niet gaan. Niet nodig, maar wel fijn om te weten.

Uitstekende tandarsts

Vriendelijk. Meedenkend. Stellen je altijd op je gemak. Ook onze kinderen gaan zonder tegenzin naar de tandarts sinds wij hier zijn aangesloten. Laten je niet onnodig vaak komen voor controle als het niet nodig is.

Heel fijn

Tandarts Mendonça is fantastisch, geen onnodige behandelingen en de kinderen gaan nu zelfs met plezier naar de tandarts.

HEEL positief!

Ik heb een zeer positieve ervaring

Vriendelijke professionals

Vriendelijke assistentes en tandartsen die weten waar ze mee bezig zijn.

De behandeling was goed.

Ik kon duidelijk aangeven wat ik ervaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is wel eens beter geweest.

De tandarts is vriendelijk maar er mag wel wat meer gecommuniceerd worden. Ik werd op gehaald door de assistente en er moesten foto’s genomen worden. Wat ik jammer vind dat dat niet van te voren gecommuniceerd wordt, en er word verder niks over de foto’s gezegd. De tandarts keek het gebit na en gaf nog wat aanwijzigingen door aan de assistente en met de mededeling geen gaatjes en daarmee was het klaar. Ik ben er niet voor de gezelligheid maar een inleidend gesprek voor dat je begint met de behandeling vind ik persoonlijk altijd wel fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen wachttijd, snelle en correcte behandeling

Zeer prettig

Deskundige en vriendelijke behandeling

snel en goed geholpen

stukje van de tand was afgebroken, onzichtbaar verholpen

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde