Voor zover een tandarts fijn kan zijn ,is dit een fijne tandarts.

Prettige omgang, en duidelijke uitleg

Efficiënt

Kies ontstoken. Binnen 3 uur in de stoel. Voor ik er was al mogelijke kies diagnose gesteld. 11:10 in de stoel kies getrokken 11:30 weer in de auto. En ja dan de rekening nog ( geen tandartsverzekering) (stress smiley)€69,00 (lach smiley)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was met één bezoek klaar inclusief tandsteen verwijderen dat vond ik wel heel erg prettig kan ik er weer een half jaar tegen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Zeer prettige praktijk

Vriendelijk, betrokken en meedenken is wat ze doen. Een hele fijne tandartspraktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles werd goed uitgelegd voor er wat ging gebeuren, werd alle tijd genomen zodat alles goed werd gedaan. Echt top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen opmerkingen, naar wens verlopen.

tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd prettig en goed behandeld

Alleen jammer dat "mijn" tandarts een andere baan heeft gekregen....ze zal gemist worden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben prima behandeld door vriendelijke deskundigen

De mondhygiëniste werkt pas een maand, maar daar was niets van te merken. Ze deed het prima. Geen spoor van onzekerheid. Ze legt van tevoren uit wat ze doet. Bij de tandarts alleen nog maar controlebehandelingen gehad. Doet het verder prima

Prima gegaan

Fijn dat ik snel terecht kon. Duidelijke uitleg van de tandarts en probleem van afgebroken kies opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en hopelijk blijft deze tandarts

Gewoon een controle bij een nieuwe erg aardige tandarts. Dat verliep prima. Ik de ontvangst was prima. Met 4 tandartsen in 8 jaar heb ik wat meer moeite. Dus ik hoop nu wat langer bij d ezeltje e tandarts te kunnen komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een prima tandarts bezoek.

mijn bezoek voldeed aan mijn verwachting, korte wachttijd en vriendelijke, vakkundige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Matig, de slechtste tot nu toe in al die jaren.

Het is de muziek die de sfeer maakt. Er werd zo stellig beweert dat ik ook bij de tandarts komt voor controle, en dat de systemen geen fouten kunnen bevatten, dit riekt naar een onbetrouwbare overheid, wat in hun systemen staat is altijd volledig en correct...... Op een dergelijk moment gaan bij veel NLérs de haren al tegen gesteld staan. Als uw persoon nu gezegd had dat ik bij de tandarts geweest ben voor een afgebroken vulling/tand.... dit is toch ook in uw vakgebied toch geheel iets anders. Dat werd duidelijk toen de betreffende tandarts er bij werd gehaald en deze met een brede glimlach dit vertelde, dit komt toch heel anders over dan met een stalen gezicht het voorgaande te vertellen.... Dus aanbevelen, even de volgende keer afwachten, ook behandeling ging toch iets wilder/ruiger dan de 2 of 3 voorgaande mondhygiënisten, dat was, voor zover ik mij kan herinneren altijd een prettige ervaring. Haar naam wil ik wel graag weten want ik weet het niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd weer zeer prettig geholpen door tandarts Inma Redondo. Heel Ammerzoden dat ze de praktijk gaat verlaten.

correct en snel geholpen

Correcte en vriendelijke behandeling

Nvt

Prima!

Goede sfeer, ontvangst en behandeling door mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en vlotte behandeling. Zelfs de vervolgbehandeling dezelfde dag

Ondanks de hoge doorstroom van tandartsen toch elke keer weer vriendelijke en kundige tandartsen die opvolgen.

Zorgvuldig. Aandachtig verricht.

Vakkundig en communicatief als prima en open beleefd

Goed hoor

Al kom ik liever maar twee x in het jaar Fijne feestdagen

Snel en plezierig

Snel en plezierig mensen zowel de tandarts als de mensen achter de ontvangstbalie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring met de nieuwe mondhygiëniste is mij goed bevallen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd vlot en kundig geholpen tijdens het maken van de foto’s, bij de mondhygiëniste en bij de jaarlijkse controle

prettige mensen

prettig om er te zijn, nemen de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig en efficiënt geholpen.

Prettig en efficiënt geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd weer erg goed!

Niks op aan te merken. Goed geholpen en duidelijke uitleg van Diogo!

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde