Goede nieuwe tandarts en mondhygiëniste

Onpersoonlijk

De tijd tussen het controle bezoek en het maken was 2 maanden. Dit is erg lang. De communicatie van de tandarts is slecht. Zij heeft niet aangegeven dat zij weggaat, hierover via mail geïnformeerd. Het persoonlijk informeren was wenselijk geweest.

Vriendelijk en correct

Zie hier boven

Deskundig en gemoedelijk

Prettige ervaring. Deskundige en professionele behandeling. Gemoedelijke sfeer in de praktijk. Zeer tevreden.

Cliëntvriendelijkheid staat hier op nummer 1

Vriendelijke en eerlijke medewerkers, altijd bereidt om te helpen. Ook voor vragen staan ze altijd open!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Men weet wat ze doen, uitmuntende professionaliteit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle, fijne benadering.

Was prima

gebeld voor een afspraak i.v.m. met een zeurende kies, kon gelijk een paar dagen later terecht. Prettig advies gekregen. Helemaal tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke benadering van onze peuter en mijzelf

prettige controles met duidelijke uitleg en vriendelijke benadering

Goed mee gedacht

Ik had een controle afspraak en een afspraak bij de mondhygiëniste. Tandarts haalde mij op en deed de controle bij de mondhygiëniste dus hoefde ik niet eerst weer te wachten! Goed mee gedacht!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling door vriendelijk personeel

De behandeling door de mondhygieniste was heel plezierig.

Goedezorg

Goedeafspraken waardeer ik

Prima ervaring

controle niet optimaal

controle en mondreiniging ging erg snel bij vorige behandelingen werd er zorgvuldig gereinigd.en duurde de behandeling ook veel grondiger en langer

Op zich helemaal prima!

Had wel een andere mondhygiëniste aan de stoel die ik meenam in mijn angst voor de tandarts. Na vertrek van de vaste mondhygiënist wisselt het steeds, wat ik lastig vind. Er werd wat mij betreft ook wel snel gewerkt, polijsten was rap rap rap. Had het idee dat er tijdsdruk was. Verder wel heel aardig en begripvol! Tandarts controle verder goed en zonder aanmerkingen.

Tevreden.

Geen klachten/opmerkingen.

Vriendelijk personeel.8

Prima controle, weinig uitloop

Prima controle met weinig uitloop tijd voor de afspraak

Uitstekende behandeling

De behandeling verliep uitstekend. De tandarts en zijn assistente zijn vriendelijk en leggen goed uit wat ze doen. Geen wachttijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed,vriendelijk en blij dat ik vrij vlot weer kan komen voor nieuwe vulling in m'n kies bij Anna ??

was prima

goed verzorgd. vertelde alles wat ze deed. prima

Een prima bezoek

Ik ben bij de praktijk geweest voor een afspraak bij de mondhygiëniste. De afspraak was prima. De mondhygiëniste was vriendelijk en werkte secuur. Ook de medewerker bij de balie was behulpzaam en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima tandarts soms slecht te verstaan

Zie hier boven

Uitstekend ervaring met praktijk

Mijn ervaringen met praktijk is uitstekend, vriendelijk, vakkundig, behulpzaam, advies is goed. Jammer van wisselingen in personeel maar heb goede hoop dat weer vakkundige personeel wordt aangenomen.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde