Aanbevolen praktijk

Correct behandeld

Uitstekende tandartsenpraktijk.

Vriendelijke assistentes en goede, vriendelijke tandarts. Alles is gericht klantgerichte en klantvriendelijke tandartsenzorg. Van harte aanbevolen!

Geen opmerkingen

Prettige sfeer, fijne medewerkers

Het personeel is vertrouwd, vriendelijk. Met name bij de receptie zijn de dames erg attent. Nog even wennen aan de nieuwe medewerker die een stevige aanpak toepast. Hopelijk gaan de scherpe kantjes er nog af. De tandarts is heel vriendelijk en bekwaam.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Goed!

Tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige mondhygiënist, ze legde goed uit en vond het prettig dat ze best voorzichtig deed. t

Ze werkt er pas drie dagen en ik vind dat ze prima werk geleverd heeft. Ik heb weleens meer pijn gehad bij iemand anders in de stoel.

Vriendelijke ontvangst, professioneel.

Prettige praktijk, vriendelijke en professionele medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn familie vinden Diogo een superfijne tandarts

Het hele team is gewoon reuze aardig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duurt wat langer maar ze werkt secuur!

L. Mohebbi is vriendelijk en precies. Niet meer laten gaan zou ik zeggen. Zij krijgt van mij een 10! Maar waarom ze een ruimte heeft zonder daglicht? Verdere ervaringen zijn ronduit belabberd vanwege het continue verzetten van afspraken, personeelswisselingen en enorm geklungel en prutswerk van een destijds nieuwe tandarts. (Diogo Mendonza?) Na vertrek Jeanine hadden we de praktijk bijna verlaten omdat Jan ook al wegging. Tandarts Beenen (?) zijn we ook best tevreden over. Ik zie nu ook dat de namen van de behandelende personen helemaal niet klopt! dat maakt geen goede indruk. daarom zou ik jullie niet aanbevelen bij anderen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts liep al wat uit, maar nam goed de tijd voor mij.

heel goed

zeer kundige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles vogens afspaak, goed verlopen.

Eindelijk een fijne tandarts

4 sterren want het blijft natuurlijk "de tandarts". Maar voor de rest super. Je bent op je gemak, hij zegt wat hij gaat doen, hoe lang het duurt etc. En totaal geen napijn.

Betrokken!

Al heel lang patiënt

Altijd het gevoel gehad dat ik serieus genomen word bij jullie in de praktijk. Er word niet ongevraagd iets gedaan zonder dst met mij te overleggen. Het enige wst ik nu jammer vind is dat ik wederom van mijn/ een 2e tandarts afscheid moet nemen in de periode dst ik patiënt ben bij jullie. Ik heb daar persoonlijk nogal moeite mee omdat ik niet zo goed tegen verandering kan vooral als iets goed bevalt.

Prima goede tandarts

Helaas gaat deze tandarts weer weg. Ik baal van steeds weer een nieuwe tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Receptie uitstekend, tandartsbezoek ontevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts, goed met kinderen

Zelf ook goed voorgelicht over een aantal dingen, netjes en duidelijk

Prima geholpen

Als altijd allemaal heel vriendelijk

Vriendelijk en kundig

Uitstekende behandeling

Uitstekende behandeling

Prima behandeld

Prettig om naar de tandarts te gaan, was heel vroeger wel anders!

zeer goede ervaring

vriendelijk en klantgerichte en geruststellende tandarts, ben zeer tevreden. ook vriendelijke assistentes. ben zeer tevreden

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde