snel en goed geholpen

behandeling en informatie was goed en duidelijk

Vriendelijk en snel

Snelle analyse, duidelijke keuzemoment met onderbouwing, effectieve ingreep. Jammer voor Dalfsen dat Diogo binnenkort stopt om de volgende generatie tandartsen op te leiden. Enige verbeterpunt is de doorverwijzing naar kaakchirurgie. Daar had op voorhand spoed bij aangegeven mogen worden om de maandenlange wachtlijst te omzeilen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd redelijk vlg tijdstip geholpen

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk, deskundig en klantgericht

Fijne praktijk. Diogo Mendonca is een fijne tandarts, ook voor kinderen. Ga zo door!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Terzake kundige tandarts, neemt de tijd en luistert naar jouw verhaal.

Prettige sfeer, geen lange wachttijden in de wachtkamer, persoonlijke aandacht en uiteraard kennis van zaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze zijn druk maar lossen het netjes op.

Even te weinig personeel maar de mensen die er werken lossen het samen op.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

WAT GRAPPIG, EEN PORTUGESE TANDARTS.

EN DIT ISLACHEN IK GA DE WERELD ROND EERST EEN GRIEKSE EN SURINAME D8 IK. EN NU EEN PORTUGE.. ZO GRAPPIG IK VIND JULLIE ECHT GOED ALLE MAAAL STUK VOOR STUK. JULLIE UITEN RUST EN ZOVEEL MEER IK GA MET PLEZIER NAAR TANDARTS TOE,

Rustige vrouw

Ik was blij met haar ik kan normaal heel gespannen zijn maar ze maakt me dat ik er bijna op gemak lag

Vriendelijk

kundig en correct

De vele jaren goed.

Goede en ( zover wij kukken beoordelen) deskundige behandeling. Wel veel perrsoneelsverloop

Goed.

Ik kreeg antwoord op mijn vraag. Mijn gebit werd netjes nagekeken.

Su….,

Alles was perfect, behalve dat ze me niet vertelden waarom mijn aanstaande afspraak werd uitgesteld naar een latere datum. Groeten

Suuuupee..

Alles was perfect, behalve dat ze me niet vertelden waarom ze mijn aanstaande afspraak verzetten. Groeten

Goed deskundig en plezierig

Diogo is een fijne en deskundige tandarts

Correct en snel

Correct en snel behandeld.

Vriendelijk personeel

Ze denken met je mee en je voelt je er op je gemak.

Professioneel

Kon super snel terecht voor mijn kiespijn. Niet bij mijn eigen tandarts, maar ben erg goed en vriendelijk geholpen. Vind naar de tandarts gaan verschrikkelijk, maar als je weet dat je in goede handen bent dan is het iets minder erg.

Prettig en deskundig.

Rustige benadering. Behandeling met uitleg.

Deskundige controle

Implantaat goed gecontroleerd op vastzitten

Prima!

Goede tandzorg

Fijne baliemedewerkers en tandartsen en assistenten!

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde