Zeer gastvrij

Ik ervaar de tandarts als deskundig en de assistentes aan de balie zij heel klantvriendelijk. Complimenten vooral voor de klantvriendelijkheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima uitleg over wat ze doen

Prima communicatie en behandeling

Snelle afspraak

Ik kon dezelfde dag terecht voor een afspraak en er werd gelijk actie ondernomen , foto!, gelukkig was alles goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Neemt de tijd en geeft duidelijk aan wat er gaat gebeuren en stelt mij op mijn gemak.

Prettig

Naar de tandarts gaan is niet mijn favoriete hobby, maar als het dan toch moet dan graag naar Samenwerkende tandartsen Dalfsen aan de Welsummerweg. Makkelijk bereikbaar, vriendelijk ontvangst en een prettige en vrolijke tandarts die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak keurig op tijd afgehandeld in een prettige sfeer.

Er heerst een gemoedelijke sfeer. De behandeling vindt vrijwel altijd plaats op het afgesproken tijdstip, dus geen wachttijden. De behandelaar zou zich overigens wel wat duidelijker mogen voorstellen. Bij mijn laatste bezoek had ik geen idee wie mij heeft behandeld. Handen schudden hoeft inderdaad niet maar het mondkapje even laten zakken komt wat vriendelijker over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts 5 sterren, maar door fouten extern lab is de behandeling erg vertraagd, 4x extra geweest.

Ik heb twee implantaat kronen laten plaatsen. Ik dacht, dat doe ik in een keer, wel zo efficient. Het maken van kronen wordt door een extern lab gedaan. Dat ging een aantal keren niet goed, met name omdat opdrachten niet of niet goed werden uitgevoerd. Vier keer extra naar de tandarts. Tandarts (Anna) was prima. Bewondering voor haar geduld.

Fijne tandarts praktijk!

Erg vriendelijke baliemedewerkerster die weet hoe het moet. Tandarts ook dik in orde!!

Ik ben prima geholpen.

Ik had een nieuwe mondhygiëniste en ben goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

op zich werd ik goed behandeld maar duurde te lang en de nabehandeling kon beter, zie hieronder

Hallo, Het is jammer dat ik niet door gestuurd ben naar de kaakchirurg, al met al duurde het vrij lang voordat de tand en alles weg was, heb ontzettend veel pijn gehad,mocht eerst ook nog geen ibrufen nemen , uiteindelijk wel gedaan want de pijn was niet te houden, slapeloze nachten gehad van de pijn, uiteindelijk donderdag contact opgenomen, kreeg een antibioticakuur voorgeschreven en naproxin na 3 keer de antibiotica in genomen te hebben zakte de pijn goed af en nu is het goed te doen met de pijn. Er zat ook een onsteking bij ,dus snap niet dat ik niet gelijk en antibiotica kreeg, had me veel pijn bespaart,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel een afspraak kunnen plannen en fijn behandeld.

Medewerkers allen altijd hartelijk,

Tandarts Inma erg aardig, prettig en kundig. Medewerkers om haar heen dito!!

fijne behandeling

vlotte afhandeling, ondanks dat de tandarts iets te laat was, ging de assistente direct aan de slag met verwijderen van een beetje tandsteen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was zelfs nog eerder aan de beurt dan de Afspraak tijd. Vriendelijk en correct geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaringen zijn altijd goed geweest.

Prima en prettig geholpen

Pure angst

Heel fijn dat er zonder oordeel geluisterd wordt i.p.v de geplande behandeling en een goede oplossing voor gevonden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgzaam, maar onbekend iemand.

volgens verwachting

alees volgens verwachting

Uiterst vriendelijk en kundig

‘Opbouw’ van voortanden uiterst vakkundig uitgevoerd. Dit werd ook gezien door de orthodontist, die ik even later bezocht. Wij zijn sowieso erg te spreken over het vriendelijke en behulpzame personeel. Niet eerder zo’n prettige tandarts gehad.

Altijd vriendelijk

Correct en meedenken

Prima ontvangst & efficiënt/vakkundig geholpen

Werd door de tandarts op zeer vriendelijke wijze ontvangen. Efficiënt/vakkundig onderzoek van gebit! Werd zeer vlot geholpen. Online nieuwe afspraak gemaakt.

Goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige benadering: toegankelijk en ontspannen.

Snel geholpen, ontspannen manier van behandelen. Tevreden!

Vriendelijke snelle behandeling

Ben vriendelijk ontvangen, en snel geholpen.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde