Belabberd

Minimaal service. Eerst paar uur voor afspraak afbellen dat mondhygiënist er niet is, als je komt voor afspraak tandarts blijkt ze op vakantie. Weel wisselend personeel. Afspraak om 14.00 uur. Volgens assistent is er behoorlijk uitloop, wachtruimte leeg. Na melding dat ik 14.30 uur volgende afspraak heb staan (Na controle bezoek) kan het op eens sneller. Rommeltje. Heb mij uit laten schrijven, ga naar andere tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Effectief

Tandarts Diego uitstekend.

erg slecht

mijn vader moest een kunstgebit en dat was ronduit slecht. Het voortraject liep al niet goed en uiteindelijk was een waardeloze prothese gemaakt die helemaal niet bleek te passen. In het ziekenhuis viel dat de chirurg dat al direct op. Uiteindelijk gaf de maker aan dat mijn vader waarschijnlijk ook de definitieve niet zou gaan dragen want het zou moeilijk zijn om een passende te maken. Wij zijn naar een andere partij gegaan en inmiddels heeft hij een gebit wat hem goed past.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Gaatje vullen

Prima geholpen en goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

de nieuwe tandarts was heel duidelijk en deed het geweldig

Erg fijne tandarts

Eindelijk een tandarts die je op tijd uit de wachtkamer haalt. Diogo is een erg fijne tandarts met goede expertise en een luisterend oor voor de input van de patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig personeel, maakt niet uit wie het is!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De nieuwe tandarts maakt een goede indruk.

Het verloop onder de tandartsen is erg groot. Dit is onze 4de tandarts al in deze praktijk. De eerste kennismaking is positief. Vriendelijk en zelfverzekerd en naar mijn eerste indruk deskundig. Bij de volgende vraag staat onze tandarts (Anna) niet vermeld. Toch vreemd als mij om een beoordeling wordt gevraagd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig personeel en goede afhandeling!

Snelle en efficiënte behandeling

Bijna altijd op tijd en zeer vriendelijk personeel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super fijne en kindvriendelijke tandarts!

Onze kinderen gaan met veel plezier naar de tandarts. Het is eigenlijk een uitje geworden. Tandarts kent de kids, maakt leuke grapjes en zorgt voor plezier. Heel fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor een "spoed"behandeling werd ik eerder gebeld, i.p.v. de afgesproken datum. Super, hoor! Minpunt: Teveel verloop van medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg.

Het maken van afspraken gaat soepel. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen bij de balie. Ik ben nu twee keer behandeld door dhr Mendonca waarbij alles goed werd uitgelegd. Kortom ik ben erg tevreden.

Wachttijd was 20 minuten

Ik had een afspraak voor een controle, die duurde 5 minuten en was prima. . Daarvoor moest ik wel 20 minuten wachten, waar overigens excuses voor werden aangeboden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen. Goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben vriendelijk ontvangen en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nette praktijk met vriendelijke medewerkers die tijd en aandacht besteden aan hun cliënten

Nette praktijk en vriendelijke medewerkers. Ze nemen de tijd voor je.

Zeer positief

Ik ben op een prettige en deskundige manier geholpen. (ze nam de tijd en legde uit wat ze ging doen) Haar naam is mij helaas ontschoten, maar ik hoop bij een volgende afspraak weer door haar behandeld te worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een relaxte sfeer en als zeer vakkundig ervaren

goede behandeling.

Goed en vriendelijk team

Vlot en vriendelijk geholpen

Geruststellend en op tijd

Heel aardige tandarts. Je voelt je op je gemak. Ook prima op tijd.

prima behandeling

Ik was wel verrast dat ik een afspraak had met een mondhygiëniste maar behandeld werd door een preventist. En vreemd dat Loes niet ingevuld kan worden bij de laatste behandelaar.

Praatjes vullen wel gaatjes

Gedurende mijn controle, het maken van foto's en het vullen van een gaatje namen de tandarts en assistent mij telkens mee door de procedure door uit te leggen wat er kwam en hoe dat zou voelen. De hele tijd het gevoel gehad dat ik zelf de controle had en wist wat er ging gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg over wat er moet gebeuren ,voelt altijd goed!

Zie bovenstaande

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde