Fijne tandarts

We worden altijd door een vrolijke tandarts geholpen. Duidelijke uitleg over wat er aan behandeling /het gebit gebeuren moet. Klantgericht!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, heel sociaal, klantvriendelijk,.

Persoonlijk en kwaliteit

Vriendelijke behandeling met persoonlijke aandacht. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Goede uitleg en met je meedenken.

Een hele fijne tandarts

Ik ben best bang, heb al veel meegemaakt op tand gebied. De tandarts stede mij gerust en ik had het gevoel dat hij alle tijd nam voor mij. Heel prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lange wachttijd, maar een zeer deskundige en betrokken tandarts

Kies getrokken na vele weken wachttijd. Tandsarts legde goed uit wat ik mocht verwachten, stelde mij meermalen gerust en bleef rustig en vol zelfvertrouwen toen een tand wortel afbrak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer klantvriendelijk en een prettige praktijk!

Zowel receptie als de tandarts(assistent) zelf zijn ontzettend vriendelijk en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben snel, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Ik kwam voor controle om 08.10 uur. Ondanks het vroege tijdstip was de tandarts opgewekt, vriendelijk en had er duidelijk "zin in". Wachttijd in de wachtkamer minder dan een minuut en controle was ook zo gepiept. Meteen wat tandsteen verwijdert en tandvlees gecontroleerd. Tandarts verteld tijdens behandeling wat hij aan het doen is en hoe het met het gebit gesteld is.

Vriendelijke

De tandarts en assistent zijn vriendelijk, behulpzaam, informatief en nemen alle tijd.

Vriendelijkheid staat voorop

Er wordt op tijd gewerkt dus niet extreem lang wachten. Begroeting is vriendelijk, waardoor je je direct op je gemak voelt. Er wordt goed uitgelegd wat de volgende stappen zijn. Het wordt op pro k s gesteld als je vragen hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Controle is standaard, er moest geboord worden, prik niet gevoeld, en boren deed een beetje af en toe pijn, met deze arts ben ik zeer tevreden, en de assistenten hebben ook zeer goed geholpen, vandaar de 10. Bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en uitleg wat er gedaan wordt en waarom.

Goed geholpen en uitleg wat er gedaan wordt en waarom. Receptioniste houd goed rekening met je wensen voor een volgende afs[praak

was fijn

Fijn dat snel en vriendelijk geholpen werd

slecht

er wort op drie plekken gekeken naar je gebit en dan is het weer klaar/goed dit is de derde keer bij de zelfde tandarts helaas! de tandartsen praktijk mag met mij contact op nemen als ze me een andere tandarts kunne aan bieden! inmiddels ben ik zelf opzoek naar een andere tandarts.

Gewoon goed

Prima ervaring Verder Niets aan toe te voegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

een schone/nette praktijk met toegankelijke en meedenkende mensen

kon op de dag dat ik belde met pijn in de mond komen voor een behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen door vakkundig personeel

Correcte behandeling.

Vriendelijk en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We worden tijdens ieder bezoek ontzettend gastvrij ontvangen

Zeer prettige en deskundige mensen. Zeker voor onze kinderen is het helpend als er ook ruimte is voor een ontspannen grapje. Zo wordt dit 'uitje' iets minder vervelend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima praktijk, alles wordt netjes uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nu een paar keer geweest en ik krijg complimenten over het poetsen en mijn gebit. Even polijsten is vaak geen probleem . Afspraken kunnen makkelijk verzet worden en ze denken met je mee. Super fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd prima ook met onze nieuwe tandarts een klik.

Vriendelijke tandarts die goed uitleg geeft

Vriendelijke tandarts die goed uitleg geeft

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kort en de gezellige sfeer was er niet

Niet zoals eerder om naar uit te kijken. Behandeling kort. Toon wat kort . Humeur mevrouw telefoon niet fijn. Niet wat we gewend zijn, jammer!

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde