Goed en duidelijk

Vriendelijke mensen

Vriendelijk en professioneel

Hulp wanneer nodig.

Ik had erge mondpijn en op aanraden van huisarts een foto laten maken. Ik belde en kon binnen een half uur terecht en werd superfijn geholpen en geïnformeerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer tevreden over de behandeling die ik heb gekregen. Ik blijf uw klant, wat ik al bijna 25 jaar ben. Vriendelijke groet, Jan Verheijen

Tandarts geweldig hersteld

Fijne en rustige en aardige tandarts

Effectief, vriendelijk

Ben uitstekend geholpen waardoor mijn klacht is verdwenen.

Correcte vakkundige behandeling.

Steeds prima op vakkundige wijze geholpen, jammer dat mw.Beenen de benen neemt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandartsbezoek waar je niet tegen op hoeft te zien

Altijd behulpzaam, geeft hele goede uitleg, hartstikke aardige kerel!!

Alles prima

Medewerkers zijn heel vriendelijk en vakkundig.

Goede omgang met peuter

Mijn zoon vond de tandarts leuk! Snel en effectief werken Snelle afspraak mogelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangen, Tandarts Medonca vertelde precies wat hij ging doen en al kletsend was de controle binnen 5 minuten voorbij. Tandsteen kon direct verholpen worden dus scheelt een extra afspraak. Gewoon top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

erg goed met de kinderen

De tandarts was erg lief voor mijn kinderen (2 en 3 jaar)!

Snel en netjes

Snelle reactie en altijd vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte behandeling met begeleiding van de handelingen,hele goede ervaring!

Altijd vriendelijk

Altijd de tijd nemen!

Goede info en prettige behandeling gehad

Goede info en prettige behandeling gehad

Gemoedelijk en professioneel

De medewerkers stralen vertrouwen uit.

hartelijk

hartelijke ontvangst en goede behandeling

Altijd een feestje…

Super goed en kundig geholpen, nemen de tijd voor kinderen …

Vriendelijk ontvangst en geode behandeling

Vriendelijk ontvangst en geode behandeling

Dikke prima!

Dikke prima, netjes op tijd, duidelijke uitleg, vriendelijke mensen, prima tandarts!

prima en prettig geholpen

vriendelijk en deskundig behandeld.

Zorgvuldig in de behandeling

Preventieve zorg, met zinvolle toelichting

Deskundig en vriendelijk

Plezierig

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde