Goed praktijk

Fijne praktijk en medewerkers

Snel klaar

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct geholpen en goed advies om anders te poetsen.

Ik hou nu advies bij poetsen aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede uitleg; stellen je op je gemak goede behandeling

echt zeer goed. Prima behandeling en geruststellende benadering. heel jammer dat er NU nauwelijks mogelijkheid is voor behandeling door mondhygienst.

Netjes en duidelijk

Je wordt goed en netjes toegesproken en behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het blijven tandartsen, maar prima service en prettige samenwerking

Zie hierboven

Humor en deskundigheid.

Door de humor vond me dochter het geen probleem om haar tanden te laten controleren.

Snel bezoek

Kort bezoek, diagnose en een nieuwe afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig sphere, goed geholpen, makkelijk omgang

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts heeft een mooi snor

Compliment aan de tandarts voor de snor

Gewoon weer goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijke assistenten en tandarts

Ben een jaar geleden over gestapt naar deze tandarts, omdat hij zeer vriendelijk behandeld en rustig. Mijn angst is hierdoor stukken minder geworden.

Prettig, professioneel, servicegericht

Snelle afspraak, duidelijke toelichting op de te ondergane behandeling, vriendelijk contact met zowel de arts al de assistente. Klasse!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en correct behandeld Als u een beoordeling wilt zet dan ook de namen erin van de mensen die werkzaam zijn Ik had mondhygiënist liza en deze staat er niet in tot mijn spijt Dus graag de lijst updaten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn personeel en goede zorg

Controle gaat vriendelijk en rustig. Nieuwe afspraak kon toevallig direct de volgende dag. Met veel zorg gedaan en ze overleggen alles met je en leggen uit wat ze doen. Zeer vriendelijk personeel.

was snel klaar.

ze zijn vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals gewoonlijk helemaal prima!!

Zoals gewoonlijk helemaal prima!!

Vriendelijk en professioneel geholpen

Afspraak met receptioniste vlot. Kon dezelfde dag nog behandeld worden voor een afgebroken voortand. Iets langere wachttijd dan de geplande afspraak, maar door een vriendelijke assistente en tandarts ben je dat zo vergeten....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat ze altijd uitstekend werken

Ze werken helemaal prima

Een woord is genoeg. Prima

Vriendelijke ontvangst. Op de afgesproken tijd behandeld.

Aardige en kundige mensen

De tand waarvan een stukje was afgebroken was vlot en onzichtbaar hersteld.

Nvt

Nvt

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde