Snel, clientvriendelijke benadering

Goede communicatie tijdens behandeling, alles wordt overlegd. Heel goede samenwerking tussen tandarts en assistente

Top Tandarts Praktijk.

Inma is een zeer vakkundige tandarts die je op je gemak stelt en de tijd neemt om de dingen die er spelen goed uit te leggen. Ook het andere personeel is altijd erg vriendelijk. Komen de afspraken na. Hoewel ik liever niet naar de tandarts ga, zijn mijn ervaringen altijd goed.

Prijs/kwaliteit

Kom voor snelle behandeling niet voor uitgebreide verhalen over reizen. Moet wel alle tijd betalen. Dit was bij vorige mondhygiënist nooit zo! Ik ken geen namen

Een prettige ervaring

Dit was de eerste keer dat wij deze tandarts hadden. Mijn zoontje van 2,5 werd ook betrokken. En werd rustig de tijd genomen en ook bij mij ging ze rustig te werk in m’n mond. Een fijne ervaring voor iemand met tandarts vrees.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nog geen minuut in de stoel gelegen

Ik had nog geen minuut in de stoel gelegen en toen was m’n controle blijkbaar al voorbij. Vind het knap om zo snel te constateren dat het gebit er goed uitziet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werdt goed naar ons geluisterd dus is er een oplossing gekomen voor het probleem wat ik had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn behandeling is prima gegaan.

Mijn behandeling was naar wens

Professioneel

Altijd vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige sfeer, goed geholpen.

Bij binnenkomst word je vriendelijk begroet. De tandarts deed alles in goed overleg. Heb tot nu toe geen opmerking. Ontspannen sfeer.

fijne accurate medewerkers

laagdrempelig goed mee te overleggen

Ben heel goed geholpen.

Prettig. Kon snel terecht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en vriendelijke mensen

Gied

Vriendelijk en goed geholpen

Mijn stifttand zat los en is weer netjes vastgezet

goed geholpen

goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

kundig, relaxed, patiënt staat voorop

De sfeer is altijd relaxed (geen stress, alles verloopt rustig), afspraken zijn op tijd, goede uitleg wat ze gaan doen, behandeling is professioneel (snel, vakkundig, goed resultaat).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke tandarts, werkt secuur en pijnloos. Assistente professioneel. Vriendelijke ontvangst bij de balie. En meedenkend om een passende afspraak te maken.

Fijn geholpen

Erg fijn geholpen door de nieuwe mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

constant zeer tevreden over de zorg

Zie hierboven, alleen jammer dat er nogal eens wat wisselingen zijn bij het zorgpersoneel.

Prima uitleg en behandeling

Vriendelijk en deskundig

Mijn tandarts is altijd vrolijk en vriendelijk. Hij legt goed uit wat hij gaat doen. Hij probeert, indien mogelijk, je zo min mogelijk pijn te doen. De assistente bij de balie is behulpzaam, denkt mee en is vriendelijk.

Koude douche

Eerste bezoek bij nieuwe mondhygiëniste (Lisa). Zij kijkt niet op of om, laat mij een tijdje in een zeer ongemakkelijke houding zitten. Vervolgens een betoog over protocollen die haar voorganger niet heeft aangehouden. Zij zou dat anders gaan doen. Ik raakte snel in de stress en om een paniekaanval te voorkomen, heb ik de behandeling afgebroken. Bij de balie werd ik vervolgens weer heel aardig en begripvol geholpen, zoals altijd. Ik heb geen vragenlijst per e-mail ontvangen: Lilian-k@ home.nl vandaar dat ik het formulier van mijn partner instuur.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde