goed georganiseerd en correct.

prima, geen op- en/of aanmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

IK was heel bang, maar ben heel goed gerust gesteld.

Ik was heel bang, maar ben heel goed gerust gesteld door de tandarts. Daardoor is het me hartstikke meegevallen. Ik weet de naam niet van de tandarts. Het was de aardige Portugese man.

Prima!

Één puntje; de tandarts en mondhygiënist kunnen niet op één dag gecombineerd worden. Mvg, Wim

Super goed

Meelevende tandarts .vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige tandarts neemt de tijd om een praatje te maken.

Behandeling was goed

Ik heb na de behandeling op de plaats van de tijdelijk geplaatste kroon (achterin links onder)een constante pijn. Ik heb het gevoel dat er een lekkage zit waardoor bij het op elkaar plaatsen van de kiezen een eorme druk ontstaat. Ik bel maandag voor een spoed afspraak. Jacques Dekker

Prima!

Voor het eerst bij de nieuwe tandarts geweest, eerste indruk is goed.

Goed, vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door tandarts. Sterk van haar om de keuze voor wat er moest gebeuren bij mij te laten.

Fijne tandarts en assistente

Fijne tandarts en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correcte behandeling op het afgesproken tijdstip.

Behandeling in een vriendelijke en ontspannen sfeer. Het waarom van het 'plotselinge' vertrek van de voor mij bekende orthodontist had wel wat beter gecommuniceerd mogen worden. De naam van haar jonge vervangster is mij helaas even ontschoten.

Uitstekend.

Ik ben prima geholpen door de tandarts,was íets eerder aan de beurt dan de afgesproken tijd. Had last van kiespijn, foto gemaakt ,zat een ontsteking de kies is er uit gehaald.

Wat een fijne praktijk!

Enorm begripvol en geduldig, duidelijke uitleg tijdens controles en behandelingen. Een praktijk waar ze echt hun best doen om je op je gemak te voelen, ook als je met trillende knieën binnenkomt!

Erg vriendelijke ontvangst

Door hun plezierige omgang en duidelijke uitleg nemen ze een heel groot deel van je angst voor de tandarts weg.

Fijne praktijk

Lange wachttijd, maar wel snelle behandeling. Duidelijke tandarts en fijne assistente

vriendelijke en prettige behandeling

geen haastwerk bij periodieke controle

Top.

Vriendelijk ontvangen, netjes behandeld en duidelijke uitleg en alles in overleg. Bijna een feestje om naar de tandarts te gaan.

Erg vriendelijk

Willeke altijd even vriendelijk en goedlachs. Tandarts legt alles goed uit en ook erg vriendelijk.

op zich prima

Wat ik opmerkelijk vond dat de tandarts achter mijn rug de assistente liet zien dat ik niet helemaal goed gepoetst had. Dat is natuurlijk vervelend en daarvoor mijn excuses. Ik was laat voor de afspraak en onzorgvuldig gepoetst. Hij had het beter aan mij kunnen laten zien of me daarop aanspreken. Verder hoop ik dat nu eindelijk duidelijk is dat ik preventief geen foto's laat maken. Verder een verademing deze tandarts. Erg aardig en volgens mij is hij ook nog eens goed

Goede servic. Persoonlijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ga (bijna)met plezier naar de tandarts;-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben zooooo blij met de tandarts

Onze tandarts verdient echt 5 sterren Het geduld wat die voor mijn dochter en mij heeft is super.

Hele fijne tandarts praktijk

Vriendelijk, gemoedelijk. Zeer tevreden

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde