Wat een aardige nieuwe tandarts

Gezellig en vakkundig geholpen door de tandarts en de assistente!

Fijne nieuwe tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en de tijd genomen

Vriendelijk en de tijd genomen. Ook aandacht voor mijn zoontje van 3.

Xx

Xx

Gewoon prima eigenlijk

Prima, maar voor ons een beetje ver weg.

Prettig geholpen

Duidelijke uitleg, prettige omgang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was wel moeilijk maar wordt goed uitgelegd en de dames zijn top Alles in goed overleg omdat ik een soort trauma had van tandartsen Maar dat ik zo goed opgevangen ben en rust in mijn beleving kreeg Ik hoop dat de verdere behandelingen ook zo goed gaat dan komt Het vast goed, Vrg Gert zieleman Ik weet de namen niet van de dames zie vraag mij behandeld

Gewoon goed.

Vriendelijk, behulpzaam.

Nette behandeling

Fijne tandarts

Boven gebit is geplaatst. Tanden er uit en de protece erin. Ben zeer tevreden zit als gegoten.

Gezellig, betrouwbaar

Fijne tandarts

Lange behandeling gehad maar tandarts zorgt erg goed voor je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling snel en vakkundig.

Mijn spalkje zat los en dit is prims en snel opgelost!

Vriendelijke personeel

Altijd word je vriendelijk ontvangen! Onze tandarts (Diogo) zeer vriendelijk, fijne uitleg over advies, hij is ook erg vriendelijk voor mijn zoon! Die gaat er met veel plezier naar toe.

Het was prima.

Sinds 1,5 jaar weer geweest. Het was prima. Hoop wel dat ik nu telkens dezelfde tandarts heb.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijke mensen, snel geholpen, altijd deskundig.

Goede, vlotte behandeling

Werd op tijd behandeld door mondhygiëniste, ze hield rekening met mijn wensen en ervaringen van vorige behandelingen.

Echt fan wordt je nooit

Onlangs en nieuwe tandarts gekregen, ze nam de tijd en was zich bewust van het feit dat de meeste mensen nooit uitkijken naar hun bezoek aan een tandarts, zeker een nieuwe. Behandeling ging vlot en zonder problemen. Ook ondersteunend personeel is altijd vriendelijk. Communicatie rondom afspraken via sms en email bevestigd en herinnerd. Alles bij elkaar erg fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

na melden probleem kon ik dezelfde dag nog terecht, werd vakkundig geholpen en kreeg duidelijke info

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ff wennen aan nieuwe tandarts

Nononsens dierekt en geen gezeur top bedankt

Correcte behandeling,

Heel klantvriendelijk en servicegericht

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde