Zeer tevreden.

Zeer tevreden en correct behandeld.

het was prima

geen opmerking verder ,was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima; blij met nieuwe tandarts

Anna is vriendelijk, geduldig, ze vertelt wat ze doet. Heel prettig.

Prima!

Prima!

Gewoon goed!

Fijn contact bij binnenkomst, een goede tandarts die duidelijk uitlegt wat hij doet en snel een afspraak gemaakt voor de volgende keer. Beter kan wat mij betreft niet!

Vriendelijk en vakkundig personeel

Vriendelijke mensen die je een goed gevoel geven. Zowel de tandarts, de receptioniste als de overige assistenten. Zeer aardige tandarts die met zijn vrolijk gekleurde mutsje en sokken meteen de toon zet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, geduldig en vakkundig.

Zowel de tandarts als de mondhygiënist zijn vriendelijk, geduldig en vakkundig.

Deskundige half jaarlijkse controle

Prima behandeling door de mondhygiëniste. Precieze halfjaarlijkse controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

duidelijke uitleg, vriendelijke tandarts. behulpzame receptionisten

een spoedbehandeling lukte niet. Dat vond ik tegenvallen. heb mij tot een spoedarts moeten wenden, want de pijnen waren om gek van te worden. Maar kreeg een aanbod op korte termijn. Toen ik op de afspraak kwam was het allemaal vriendelijk en duidelijk. Het was een controle / stand van zaken. een echte behandeling moet ik nog krijgen. heb er ondanks mijn hele grote angsten vertrouwen, dat dat goed zal verlopen.

Aardige tandarts

Alles werd goed uitgelegd.

Supergoed!

Onze tandarts is altijd vriendelijk, open en geïnteresseerd . In voor een grapje maar ook zeker serieus. Zowel mijn kinderen als ik, zijn zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, meedenkend en oplossingsgericht in en fijne sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word goed te woord gestaan, krijg goed informatie en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen in de praktijk

We zijn al jaren “klant” van deze praktijk en inmiddels zijn de medewerkers hier bekende gezichten voor ons. De tandarts ontvangt onze kinderen altijd hartelijk, met ruimte en tijd voor een praatje en een grapje. Dat stelt ze op hun gemak. Tijdens de controle of behandeling volgt een duidelijke uitleg en overleg is ook altijd mogelijk. Afspraken maken gebeurd in goed overleg, er is altijd wel een mouw aan te passen. Tevreden klanten hier!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nieuwe tandarts. Dame. Prima. Legt goed uit wat ze gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nieuwe tandarts......leuke,spontane meid !!

Alles goed nagekeken

gastvrij en deskundig

Controle gaat wel snel. Sta binnen een paar minuten weer buiten

Rustige tandarts

Rustig en kalme behandeling

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel, snel een afspraak en duidelijke afspraken gemaakt over behandeling

Snel een afspraak kunnen maken. Vakkundig personeel en betrekken je erg goed bij wat mogelijk is. Kunnen je duidelijk op je gemak stell6.

Fijne tandarts

Fijne tandarts, Legt goed uit.

Goed ontvangst!

Een heel goed ontvangst!

Ben zijn naam altijd kwijt, meneer Portugees. Prima tandarts

Fijne praktijk

Prettig

Rustige uitleg stap voor stap wat ik als zeer prettig ervaar door , voor mij, een nieuwe tandarts

Ik ben keurig geholpen

volgens mij was het jeannine??

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde