Een tandarts waar je met plezier komt, wie had dat ooit gedacht :)

Fijne tandarts met kennis van zaken.

Is prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandartsen en altijd vriendelijk.

Bij binnenkomst wordt je altijd vriendelijk begroet. De wachtruimte is kindvriendelijk ingericht( staat speelgoed voor de kinderen) en er liggen tijdschriften op de tafel. De tandartsen en assistentes zijn ook altijd vriendelijk en ik ben zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandartsenpraktijk, waar ze je kennen

Een fijne plek om naar toe te gaan. Ze helpen en luisteren goed. Proberen altijd te zoeken naar wat voor jou het beste is. Of het nu om behandeling gaat of om afspraaktijd.

Matig

Een nieuwe tandarts is altijd wennen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer te vreden. De kwaliteit was goed.

De uitleg over de behandeling was helder en duidelijk. De behandeling zelf voelde goed (al kan ik geen oordeel vellen over professionele kwaliteit van de behandeling zelf). Ook de ontvangst aan de balie (maken vervolgafspraak etc) was uitstekend.

Zonder aankondiging iemand anders

Kwam voor een klein gaatje (waar ik geen last van had) nu al de hele week last bij eten en bij bijvoorbeeld mond spoelen. Ook zonder aankondiging een andere tandarts.

Vriendelijk, humor, goede uitleg

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en kwalitatief goede behandeling.

nvt

nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk en correct ontvangen.

Prettige praktijk.

Vriendelijke balie medewerkers.

Op tijd ,

Naar de tandarts gaan vind volgens mij niemand leuk. Als alles dan vlot verloopt is dat fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk en goed personeel

Hele fijne tandarts

Hele fijne tandarts. De rust om het gebit van heel het gezin na te kijken is fijn! Heel tevreden

Werd doorverwezen naar een andere tandarts

Werd doorverwezen naar een andere tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze doen hun werk uitstekend

Ze zijn heel vriendelijk en gemoedelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer slechte hulp buiten de uren

Op donderdag 27 april had mijn vrouw een dikke rechterwang en kiespijn. Gewacht tot vrijdag , dat dit een gewone werkdag is, op de site staat dat de praktijk open is tot 12.00 uur 'S morgens vroeg de praktijk gebeld, het normale telefoon bandje afgeluisterd, met u hebt nog zoveel wachtenden voor u. Dat duurde ruim één uur !! Toen heb ik ook gebeld , daar kreeg ik heb bandje met de mededeling dat het koffie pauze was? Na de pauze weer gebeld en kreeg de mededeling dat de praktijk vandaag gesloten was ! Toen maar even bij de praktijk gekeken of die inderdaad gesloten is. Op de deur een brief met deze mededeling en er werd een noodnummer vermeld. Dit nummer thuis gebeld en kreeg na lang in de wacht te hebben gestaan de mededeling dat er niets voor u gedaan kon worden en dat u maar een paracetamol moest nemen. 'S middags de huisarts gebeld met een afspraak voor in de middag. Deze constateerde dat er een ontsteking aan de kies was . De huisarts heeft ook het noodnummer gebeld , 15 minuten in de wacht gestaan, de huisarts verlangde van de dame dat mevrouw vandaag nog gezien moest worden. Dat was teveel van het goede, mevrouw moest de volgende dag maarterug bellen. De huisarts was het hier niet mee eens. Een noodnummer is voor deze gevallen !! Na veel heen en weer werden de gegevens van mijn vrouw opgenomen en ze zou de volgende dag terug gebeld worden. Moet tot op heden nog gebeuren. Mij vrouw heeft antibiotica gekregen en word vervolgd. Het hele weekend pijn gehad enmaandagdan weer de tandartspraktijk gebeld. Heel vriendelijke dame , zie dat er maar één tandartspraktijk aanwezig was en dat deze bomvol was ! Een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Erg goed geholpen door een tandarts. Kies getrokken en klaar. Mijn conclusie is dat er een en ander niet goed geregeld is bij afwezigheid van de tandartsen. Één, verkeerdbandje in het antwoord apparaat. Twee, op de site verkeerde info. Drie, geen telefoon nummer voor acute gevallen. Vier, te lange wachttijden

altijd aardig

Iedereen is aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en toch persoonlijke aandacht

Prima tandarts die ook tijd heeft/maakt om er een persoonlijke tint aan te geven. Ben hier zeer tevreden over.

Prima.

Prima.

super

deskundig

deskundig, vlot en vriendelijk

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde