Een prima controlebezoek. Ik werd op de afgesproken tijd geroepen, het personeel was vriendelijk en de uitleg van de tandarts was helder.

Prima tabdverzorging.

Accurate tandarts, vriendelijk perdoneel,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben hier goed behandeld, vriendelijke tandarts en receptioniste. Ik kan helaas de naam van de tandarts niet doorgeven want die weet ik niet. Man met hoofddoekje.

Alle tijd

Er werd alle tijd genomen zodat mijn angst voor de tandarts minder werd. Eerst zitten op een gewone stoel. Goed uitgelegd en de volgende keer vragen stellen en samen een planning maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima. Vriendelijk. Vertelde wat er ging gebeuren wel zo fijn.

Bij de laatste vraag Ben haar naam vergeten maar ze is de plaatsvervanger van Jan.

Tevreden

Snel aan de beurt, goed en vriendelijk geholpen

super positief

Ik ben nogal bang voor de tandarts. Mijn nieuwe tandarts behandeld mensen met spanning/angst voor de tandartsbehandeling. Ik werd voorgesteld aan haar en de klik was er meteen. Ze heeft naar me geluisterd en ging heel rustig aan de slag. Ik heb geen nare gevoelens o angst gehad tijdens de behandeling. Volgend jaar ga ik weer. Dank je wel.

Gezellig familieuitje

Na een hartelijk ontvangst en een gezellig kletspraatje met de tandarts mocht de eerste uit ons gezin plaatsnemen in de tandartsstoel. Voor iedereen was er even tijd voor een grapje en een grol voor de volgende aan de beurt was. Ook hebben we de tandarts zelf een beetje beter leren kennen: “Jullie hebben nu vakantie toch? Wist je dat ik vroeger thuis in de zomervakantie altijd drie maanden vakantie had? Dat is heel normaal in Portugal, want dan is het veel te warm om naar school te gaan.” Iedereen ging als vanouds naar huis met een big smile en onze dochter zei zelfs: “Het was gewoon gezellig bij de tandarts!”. Tot over een half jaar!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, vriendelijk en vlot geholpen

Prettig, fijn contact en leuke nieuwe tandarts!

vriendelijk en deskundig behandeld

Vakkundig

Telefonische bereikbaarheid is goed en ze snappen snel wat probleem en mate van urgentie is. Zowel tandarts, assistent en mondhygienist werken snel en effectief. En dit alles in een relaxte sfeer.

Deskundige tandarts en mondhiagniste

Geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Soepel een afspraak kunnen maken bij noodzakelijke behandeling

Bij een noodzakelijke behandeling op zeer korte termijn geholpen. Zeer flexibel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ontzettend fijn begeleid in het proces

In een paar maanden tijd alle tanden laten trekken voor een prothese en ondanks mijn angst, ben ik ontzettend fijn begeleid en gerustgesteld. Ondanks alle ellende eromheen ben ik zonder zorgen naar de tandarts gegaan

Superservice

Ik kwam zo even langs met een vraag. Er was toevallig ruimte om meteen een foto te laten maken. En ik werd direct verder geholpen wat vervolgtraject betreft. Allemaal heel rustig en vriendelijk.

alles was goed

goed .

Prettig, vriendelijk.

Ze zijn altijd vriendelijk. Ik hoef nooit lang te wachten.

Kundig en vriendelijk

Er wordt adequaat gereageerd op de staat van het gebit. Prettige omgang, ook met de kinderen.

Fijne tandarts vriendelijk

Je wordt goed geholpen en zijn allemaal vriendelijk fijne sfeer

Professioneel en zeer empathisch

Goedbehandelt

Zorgzaam uitleg geruststelling ben daar blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geholpen met loszittende spalk en onderhoud gebit

Fijn geholpen bij de mondhygiëniste, de tandarts kwam ook even tussendoor voor de controle en nam de tijd om mijn spalkjes vast te zetten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede en prettige indruk bij mijn eerste bezoek aan deze tan

Hele goede prettige indruk bij mijn eerste bezoek aan deze tandarts.87

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg en uitvoering van de behandeling

De uit te voeren behandeling werd beknopt en duidelijk uitgelegd. Zelfs tijdens de behandeling werd uitgelegd waar ze mee bezig was.

Snel en goed

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde