Zorgvuldig uitgevoerd

Geweldig en goed service

Prettig

Prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was deskundig en prettig

Helaas ik weet even niet hoe de mondhygiëniste en mijn tandarts heten. Hij komt uit Portugal.

Prima, snel en grondig

Gebit schoonmaken ging grondig en vakkundig. Controle tandarts plezierig en gedegen.

Vriendelijk

Vriendelijk te woord gestaan en goed uitgelegd.

Fijn geholpen

Fijn en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hij sprak goed Nederlands en vriendelijk en legde alles goed uit.

Prima behandeling Goede uitleg

Was 2 jaar niet geweest..maar ga nu 1 keer per jaar afspraak maken

Zorgvuldige organisatie.

Soepel en zorgvuldig en persoonlijk in de organisatie. Ook de ervaring dat de mondhygiëniste zeer zorgvuldig werkt. Wel het gevoel dat er bij een probleemgebit door de tandarts zelf te weinig tijd/aandacht is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer professionele en kundige tandarts praktijk.

Prima uitleg en advies. Correcte behandeling en echt even tijd en aandacht voor jou als bezoeker/cliënt. Top!

heel vriendelijk en behulpzaam

vriendelijke mensen waar goed mee is te overleggen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

werd op afgesproken tijd geholpen en na 20 minuten stond ik al weer buiten.

Ik heb dit al vaker gemeld: ik zou graag een kapstok in de wachtruimte willen hebben. Met name in de winter, met dikke jassen, is dat handiger voor de wachtenden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima eerste contact met nieuwe mondhygiëniste

Prettig kennismakingsgesprek en vakkundige hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed. Goede voorlichting. Ze zeggen wat ze gaan doen.

Goede zorg. Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet pijnloos maar verder wel een goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke assistentes en goede tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg met. Professioneel. Vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind het een zeer vervelende tandarts

Komt zeer dominant over

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen lange wachttijd, rustgevende tandarts, zorgzaam personeel

Vriendelijke ontvangst. Zorgzaam personeel. Rustgevende tandarts

Goed en verzorgd

Netjes en rustig behandeling gehad

Fijne tandarts!

Geeft goede info en werkt nauwkeurig en doet geen onnodige ingrepen.

Prima tandarts

Prima tandarts en vriendelijk personeel

Ontspannen sfeer

Goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de mondhygiëniste geweest. Prettige ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige benadering. Goed advies.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde