Prima!!

Aardige medewerkers!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben heel tevreden over de mevrouw die mijn tandsteen verwijderd , ze doet haar werk goed , daarnaast heel klantvriendelijk

Uitstekende ervaring

Goed.

Prima geholpen door tandarts en assistente.

Prettige ervaring

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd ,wat er behandeld werd. Ook de controle of alles goed met je gaat.

Fijne Tandarts

Prettig

Vriendelijk ,betrokken

Amgstverminderend

Als een persoon die enorm bang is voor elk ding of geluid of mens die te maken hebben met tanden en kiezen is het bijzonder dat ze bij mij gewoon extra tijd vrij maken om in alle rust op het tempo van mijzelf, dus ik bepaal eigenlijk, ieder soort tandartsbehandeling te kunnen ondergaan. Dit zorgt er voor dat ik elk jaar een keer controle heb en 3 x bij de mondhygienst ben. Dit werkt bij mij nu goed wetend dat als Diogo en Jeanine een keer verhindert zijn en ik had een afspraak dan gaan ze me bellen voor een nieuwe afspraak. Ik heb dus altijd hun en dat voelt vertrouwd en weet ik wat er elke keer komt.

Vlot geholpen

Fijn samenwerkende praktijk.

Prettige ontvangst. Goed overleg mogelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en een duidelijk voorgesprek

Snel en correct

Tandarts en assistenten weten precies wat er moet gebeuren en dat is vertrouwenwekkend.

Prima tandarts

direct aan de beurt, duidelijke uitleg, lief en rustig voor mijn kids

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle behandeling bij acute hulpvraag

Mijn kroon eruit gevallen op vrijdagavond, maandag kon ik direct komen en is het vakkundig gerepareerd. Heel fijn!!

Fijne tandartsenpraktijk

Prettig, vakkundig geholpen. Aardige dames aan de balie

Prettige sfeer

Ontvangst is zeer prettig. Altijd tijd voor een persoonlijk praatje. Goede behandeling, vakmensen aan het werk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was met de 2 oudste kinderen, ze werden heel erg gerustgesteld en wouden wel graag naar de tandarts. Erg fijn. Ikzelf ben ook super tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed telefonisch contact gehad,en mondhygiënist ook heel erg goed(.marielle)

Alles goed uitgelegd, fijne tandarts!

Tevreden over de behandeling

Zie boven

Vriendelijk en vakkundig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vlot en positief consult

Snelle en deskundige controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed geholpen en begeleid.

Vriendelijk. Persoonlijk.

Tijdens de behandeling informeert de tandarts je over de voortgang,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn!. Vind het ook enorm prettig, wanneer "tandsteen" meteen verwijderd wordt en daar niet opnieuw een afspraak voor gemaakt moet worden.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde