Prettig en snel geholpen

Heel prettig geholpen.

Goed en duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren.

Vriendelijke tandarts

Geen probleem

Vriendelijk

Altijd vriendelijke tandarts en medewerkers

ik ben keurig geholpen

netjes behandeld, alles werd netjes uitgelegd Ik weet niet meer de naam van de tandarts eerst geholpen door de assistent, dat was ook goed.

Goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Supervriendelijke tandarts, mondhygiëniste en receptioniste

Tandarts heeft persoonlijke aandacht en stelt je op je gemak, de mondhygiëniste luistert goed naar je en zorgt voor een pijnloze behandeling. De receptioniste ontvangt je met een persoonlijk babbeltje, is vriendelijk en flexibel met het maken van de vervolgafspraak. Fantastische mensen, heel klantvriendelijk.

Complete controle

Tevreden. Alleen jammer dat het weer een tijdelijke tandarts is.

Prettige en persoonlijke sfeer

Ik wordt ontvangen door de receptioniste die me aankijkt en mijn naam noemt. Ik wordt op de afgesproken tijd geroepen door een positief kijkende assistente. De tandarts kijkt je altijd recht aan, je voelt je geen nummer.

Goede zorg Vakkundig personeel

Snelle behandeling

Ik werd gelijk geholpen. Ik hoefde niet te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben redelijk tevreden over mijn laatste bezoek

de behandeling door de mondhygienist was prima, de controle door de tandarts verliep erg gehaast, waarschijnlijk door personeelstekort.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na ongemak was het maken een fluitje van een cent.

Goed geholpen en was 10 minuten binnen. Dank.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aan mijn bezoek een positief gevoel overgehouden.

Aan de hand van een genomen foto werd mij duidelijk uitgelegd wat precies het probleem was en uit welke opties ik een keuze zou kunnen maken. Het contact verliep op een plezierige manier. Ik ga dan ook met veel vertrouwen de vervolgbehandelingen in.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De persoonlijke aandacht .

Elke stap/handeling werd goed uitgelegd. De tandarts nam echt de tijd voor me waardoor ik me minder angstig voelde.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed behandeld en de communicatie was duidelijk. Mijn kritiekpunt is dat er zoveel wisseling is qua tandartsen dat is heel vervelend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling/schoonmaken gebit is vakkundig uitgevoerd.

Zeer positief

Bij samenwerkende Tandartsen in Dalfsen word ik altijd goed geholpen. Men neemt/heeft tijd voor je. Dit merk je in communicatie en de manier waarop men in de behandelkamer werkt. Er word geluisterd en overlegd. Daar waar ik eerder bang was om naar de tandarts te gaan, is dat hier verdwenen. Ik word altijd vriendelijk ontvangen en er zijn veel mogelijkheden om een afspraak te maken. Ik raad dit bedrijf zeer aan!

Is goed.

Bij mijn laatste bezoek is er meegedacht voor een oplossing omi.mij snel van dienst te kunnen zijn.

Is goed

Is goed

Fantastische service!

Persoonlijke aandacht met vriendelijk personeel die echt naar je persoonlijke wensen luisteren!

Goede behandeling

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde