Tevreden

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima , prettig manier van behandelen en goed overleg !

zie boven

prima service

goed overleg mogelijk

Kundig ontspannen bezoek

Voor het eerst na lange tijd ontspannen in de stoel gelegen tijdens het vullen van een gaatje.

altijd prima

altijd prima geholpen en ook afspraken worden makkelijk gemaakt en men denkt mee als er ergens een "gaatje "vrij komt :)

Gewoon goed

Gewoon goed

Al jaren uitstekend

Afspraken kloppen,vriendelijk baliepersoneel en begeleidende assistentes,I.v.m. volgende vraag ,misschien wat betere kennismaking,(naam) kan ook zijn dat ik die vergeten ben

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super lief voor de kinderen

Onze kinderen vinden het erg spannend om naar de tandarts te gaan, maar ze zijn erg lief en rustig met de kinderen erg fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot geholpen na de mail in het weekend 8.10 al tel.

Mijn ervaring is gewoon dat het een hele strijd was om de kies te verwijderen. Niet fijn maar hier kan de tandarts ook niet aan doen.

nuttig en ontspannend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met plezier naar de tandarts

Je wordt prettig ontvangen en krijgt uitgebreid uitleg over de behandeling.

Goede tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Assistente en tandarts hebben de behandeling naar volle tevredenheid gedaan.

Duidelijke uitleg, ook tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot,aardig, efficiënt en financieel meedenkend

Wat een vlotte actie. Mijn dochter kwa. Iets te laat maar kon ook gewoon geholpen worden. Met name de tandarts zelf. Super lieve vlotte man. Duidelijke uitleg. De assistent had iets meer uit kunnen leggen met name aan mijn dochter. Verder top service

Werken vriendelijke mensen

Wordt altijd vlot geholpen

dik in orde

Wordt met je meegedacht.

Professioneel, mensgericht en vriendelijk

Jullie vriendelijkheid en mensgerichtheid maakt het minder erg om een behandeling te moeten ondergaan.

Goede kundige vriendelijke tandarts

Altijd vriendelijk kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

professioneel, klantgericht en vertrouwd.

Zelfs met mijn tandartsangst kom ik hier telkens weer terug.

Persoonlijke aandacht uitstekend

State of the art apparatuur, prettig contact aan de balie, met assistente en met de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en mooi op tijd

Prettig gevoel.

Ben heel tevreden

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde