Dat was goed en snel.

Dat was goed.

Prima!

Ik ga nu ontspannen naar de tandarts wat eerder niet zo was. Het team is vriendelijk en meedenkend.

Een uitstekende tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben erg bang en ik was nu zo rustig vriendelijke man die tandarts Portugees blijkbaar

Meestal ben ik helemaal van slag wc bezoeken is niet raar maar gelukkig ik kwam rustig terug hopelijk kan ik dit blijven zeggen mag Gea

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige tandarts en goede preventieassistente

Hele fijne tandarts, ga er nooit met tegenzin naar toe, ook niet als er een behandeling moet plaatsvinden. Stelt je gerust, is duidelijk, laat a.d.h.v. foto's zien hoe het er met je gebit voor staat en of er nog iets te verwachten is de komende jaren. Preventieassistente ook duidelijke taal en doet haar werk voor zover ik kan beoordelen goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed en prettig..zoals altijd

Zie boven

Goed geholpen. Niet lang hoeven wachten. Prettige assistent en tandarts

Als vanouds

Afspraak goed te plannen. Behandeling correct. Klasse, niveau

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Diogo legt alles goed en rustig uit. Ziet je als persoon en neemt tijd voor je. Ook voor de kleine kinderen is hij een topper. Maakt leuk contact met ze en probeerd een band van vertrouwen op te bouwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ontspannen sfeer, vriendelijk te woord gestaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb mijn bezoek als zeer positief ervaren.

De behandeling werd kort en bondig maar volgens mij zeer deskundig uitgevoerd uitgevoerd.

Prima mensen en praktikk

Je word prima geholpen personeel luistert ook naar je als er iets is

Prettig geholpen.

Vriendelijk ontvangen en geholpen. Goed uitgelegd wat en waarom ze wat gingen doen.

fijne ervaring!

een fijne ervaring gehad.

Prima geholpen

prima geholpen, zowel door de assistente als door de tandarts. Had beide kinderen mee en zij worden ook goed erbij betrokken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

leuk, grappig,attent, luisterend oor.

heel luisterend oor, en meer, ze luisteren ook goed, nemen tijd voor je. en zoveeel meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ga al jaren met (bijna) plezier naar de tandarts!

Vriendelijk en sympathiek personeel. Zover ik kan beoordelen zijn ze deskundig. Zoals aangegeven ga ik (bijna) met plezier naar de tandarts!

Altijd prima

Begripvol en attent

Uitstekende tandarts

Ook eerlijk m.b.t advies wat te doen zonder dat de verdienste voorop staat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Huidige tandarts benaderbaar en prettig in contact.

Voor de kinderen fijn, waardoor ze niet met angst naar de tandarts gaan. Heeft erg geholpen dat hij heeft laten zien, ook gewoon 'mens' is en geen 'enge' tandarts. Duidelijk in communicatie. (De kinderen hebben het nog over de hond van zijn zus, of dat hij vast ook met kerst met zijn familie samen is.)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijne eerste ervaring met personeel

alert, plezierig,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een feestje om naar de tandarts te gaan!!!

Samen met de kids een halfjaarlijkse controle, Vriendelijke en persoonlijk welkom van de baliemedewerkers en assistenten en tandartsen… Begeleiding in alle handelingen worden netjes en begrijpelijk voor de kids en volwassenen uitgelegd… en tussentijds altijd een momentje voor een kort gesprekje over hoe het persoonlijk met een ieder gaat… Kortom met een lach naar binnen en een stralende lach naar buiten…

Prettig behandeld

Prettig bejegening

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnlijk maar Heel dankbaar!

We gingen zonder afspraak langs met een ontstoken (doorkomende verstands kies).om te overleggen wat de mogelijkheden waren.omdat de tandarts gesloten was ivm kerstvakantie De vrouw die toen aanwezig was heeft in haar pauze geholpen . Super fijn! Het is er flink van opgeknapt!

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde