Always been treated with care and kindness

My Dutch is not good enough at all, but the receptionists always try to speak with me or write an email to me in English with kindness. My dentist Inma, and her assistants explain well and comfort me in English during the treatment. Treatments have been always pleasant and painless, and I see that they care about the patients first. I have asked many questions about my treatments, oral hygiene, and health care plans and they have been always answered in a careful way.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, goed met de kinderen en goede uitleg.

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlak voor kerst nog geholpen na breuk van oude vulling

Flexibel meegedacht en gezocht naar een gesxhikt moment. Voortvarend en klantgericht opgepakt!

heel goede persoonlijke benadering

heel goede persoonlijke benadering

Prettig, respectvol en professoneel

Ik ben de laatste keren geholpen door dhr Mendonca. Een prettige en professionele jonge tandarts met uitstekende sociale vaardigheden. De assistent (weet haar naam niet) ook heel prettig in contact. Bovendien punctueel en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgvuldig gewerkt en goede behandeling en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kon de volgende dag al terecht na mijn telefoontje voor een afspraak. De assistente heeft mijn verhaal aangehoord en overleg gehad met de tandarts. Vakkundig werdt er gezocht naar de oortzaak van mijn pijn en er werden foto's gemaakt. Uiteindelijk werdt ik doorverwezen naar de kaakchirurg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige sfeer en duidelijke informatie

Prettig, duidelijke uitleg over behandeling. Vaste tandarts, dus vertrouwd. Gelukkig geen wisselende tandarts meer, waar je steeds opnieuw alles weer moet uitleggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze hebben aandacht voor je

Ze hebben tijd en aandacht voor je.

Prima en prettig geholpen

Men nam de tijd om mij gerust te stellen terwijl men verder vlot doorwerkte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk, rustig en aardige tandarts

Vriendelijke en goede service

Goede tandarts en vriendelijk, ook de mondhygiënische goede service en vriendelijk

al jaren goed

al jaren goed

alles prima verlopen

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen,

Deze keer minder

Informatie omtrent gebied twijfels over schattingsbedrag. Gelijk elders geïnformeerd en daar opdracht gegeven. Later ontvangen offerte viel wel lager uit, maar onomkeerbaar

Deze keer minder

onduidelijke

prijsindicatie, was mij te hoog, daarom geen gebruik gemaakt van offerte en elders een opdracht gegeven. Misschien niet juiste tandtechnicus aanwezig.

Prima.

Prettig en vakbekwaam behandeld

Mondhygiëniste

Advies en goede behandelingen elk jaar opnieuw

Snel en vakkundig geholpen

Telefonisch afspraak kunnen maken en dezelfde dag nog geholpen.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde