Snel en vakkundig geholpen

Telefonisch afspraak kunnen maken en dezelfde dag nog geholpen.

Professioneel

Wat men van een tandartsenpraktijk mag verwachten

Zeer goed tandartsenpraktijk

Geen uitloop, wordt op tijd geholpen, deskundige artsen en wordt overlegd over evt. behandeling

Goede vriendelijke tandarts

Goede vriendelijke tandarts

Uitstekend tandartsenpraktijk

Bijna geen uitloop, wordt continue op de hoogte gehouden over evt. behandeling, open voor overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was er gelukkig snel weg

Netjes geholpen.

prettig ontvangen en behandeld

dik in orde

heel prettig

prima geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Assistent was continue alert op mijn comfort.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Assistent was continue alert op mijn comfort.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vulling vernieuwd. Heel goede uitleg hierbij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg bij plaatsen van een nieuwe vulling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg bij plaatsen van een vulling

Nvt

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde