Correcte en deskundige behandeling

Persoonlijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb goede zorg en aandacht ontvangen en werd op een fijne manier ontvangen

Heel attent en vriendelijk

Vriendelijke tandarts en assistent

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en professioneel behandeld

Wilma gaat altijd zeer deskundig en vriendelijk te werk als PA bij mij.

Vriendelijk en goed

Prima gedaan, vullingen vervangen zonder verdoving

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zou behandeling krijgen maar ging niks van door

als zeer vervelend, omdat de ene tandarts zei dat ik terug moest komen voor behandeling en dat een andere tandarts ( J Renting) dat zou gaan doen omdat hij dat heel goed kon. kom ik er voor terug zegt hij, dat het niks waard was en de behandeling niet ging doen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

fijne praktijk

Word altijd prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, duidelijk en deskundig.

In vol vertrouwen op de kwaliteit en deskundigheid van de behandelend tandarts.

Ik ben heel tevreden

Ik kwam voor controle. Ik vind het alleen al prettig dat als ik binnen kom men weet wie ik ben. Ik hoefde niet lang te wachten Vriendelijke tandarts en vriendelijke assistente. Ook mijn vraag over mijn aanvullende tandartsverzekering werd duidelijk beantwoord. Ik zou zeggen: lekker doorgaan zo!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Haalt de instrumenten uit mijn mond, als hij een vraag aan mij stelt.

Heel fijn dat de tandarts al zijn instrumenten uit mijn mond haalt als hij een vraag stelt, zodat ik kan antwoorden. Daar kunnen andere tandartsen nog wat van leren.

zeer tevreden

zeer goeie zorg voor volwassenen als voor kinderen

Efficiënt

Snel en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en professioneel personeel.

Aardige en vriendelijke mensen. Zowel de assistentes, baliepersoneel als tandartsen zelf. Word netjes gewerkt met oog voor de patiënt.

Lieve tandarts

De tandarts is super lief Ik ben heeeeeeel erg bang

Top.

een goede service en heel vriendelijk.

Betrouwbare hulp

Er wordt aangegeven wat er gedaan wordt en de vragen worden voldoende beantwoord.

PRIMA

Prettig geholpen tijdens reguliere controle !

Uitstekende halfjaarlijkse controle

Gebit uitstekend gereinigd en gecontroleerd op gaatjes

Goede en snelle behandeling

Goede behandeling en makkelijk een afspraak te maken.jaren al een goede ervaring al meer dan 30 jaar

Prettig

Professoneel en aangenaam geholpen

Kordaat en correct

Ontvangst prettig en behandeling correct en duidelijk

Controle word gedaan in 30 seconden vind ik wel een beetje kort

Goede vooruitziende blik.

nvt

nvt

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde