Klantvriendelijke tandarts en vakkundige mondhygiëniste.

De mondhygiëniste niet alleen aardig maar ook vakkundig. Geen gemopper terwijl ik mijn gebit toch een beetje had verwaarloosd de afgelopen maanden. Nu weer een volledig schoon gebit, dankjewel mevrouw Arojan. MVG Faber

Mondhygiënist niet fijn.

Ik vind geen fijne mondhygiënist waar ik de 2de keer bij was. Er is afstand wat ik voel. Ze stelt je niet op mijn gemak. Ik wou mijn tand laten zien waar de vorige keer een stukje af was gegaan nadat ik bij haar en de tandarts was geweest, maar ze wou niet eens kijken. Daarnaast deed ze mij pijn om steeds in mijn tandvlees te prikken Ze verwijderd de tandsteen met een elektrische tandenborstel of zoiets de vorige deed met een krabbetje. Nu heb ik ineens bij mijn voortanden een spleetje....nooit gehad. Ze geeft geen complimentje of niks. Ze gaat gewoon aan de slag. Niet fijn!! Ik heb mij verbaasd waar zij overal tandsteen vandaan haalt. Nooit gemerkt bij de vorige. Het waren meestal bij het ondergebit maar dat waren een paar tanden. Ik heb er wat van gezegd dat ik wens dat ze mij op de hoogte over mijn gebit, poetsen goed, hoe mij tandvlees eruit ziet. Ze zal er rekening mee houden. Tandarts niks geen moeite mee, leuke vrouw.

Prima!

Vriendelijke assistentes en tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een prettig bezoek met vriendelijke medewerkers.

Het was een periodiek bezoek. Ik had geen klachten. De behandelende tandarts die de controle uitvoerde was vriendelijk.

Zeer positieve ervaring

Goede behandeling gekregen en geen napijn.

Oki doki

De oplossing om niet te laten bloeden vanwege leukemie, was prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel pijnloos en goed advies

Flexibil en goed

Ik was snel klaar en het tandsteen werd direct verwijderd dus hoef ik niet een daarvoor terug te komen.

Fijne,leuke man

Ik ben naar hem overgestapt omdat ik een nieuwe tandarts had gekregen waar absoluut geen klik mee was. Ben er blij mee,wat een verademing!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede uitleg, geruststelling en correcte behandeling

Positief

Prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige tandarts en mondhygienist.

Goed en snel geholpen

Geen opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Spontane en vrolijke mensen altijd meedenkt

Fijne tandarts,goede uitleg

goed en vriendelijk

geduld, vriendelijk en fijn rustig. Goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling en goede manier om met de kids om te gaan!

Zie hierboven

Klantvriendelijk

Kundig,

Prima dienstverlening

Vriendelijk personeel en luisteren naar je als het gaat om angstervaringen.

Vriendelijk

Vriendelijk en bekwaam personeel

zie hier boven, vriendelijk en bekwaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoonn helemaal goed altijd.

heelveel plezier ga ik naar 1 tandarts toe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De vriendelijke behandeling is erg prettig

Zowel de tandarts als de mondhygiënist zijn vriendelijk en ze werken vlot en naar mijn bescheiden mening kundig.

Vriendelijk en deskundige mondhygiëniste

Vriendelijk toegankelijk kundig en bekwame mondhygiëniste. Zeker zou ik haar aanbevelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heel goed, vriendelijk en snel behandeld

Vriendelijke tandarts met open mind en veel begrip voor eventuele spanning. Snel gewerkt met hulp van behulpzame assistente.

fantastisch geholpen

bij een nieuwe (andere tandarts geweest) stond al klaar met een kussentje wegens mijn klachten. Heeft mij prima geholpen (halfjaarlijkse controle)

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde