Behandeling goed gedaan!

Rekening voor de behandeling buiten proportie. 4 behandelingen waarvan 2 minimale en 2 wat grotere opvullingen van randjes ontstaan door opgetrokken tandvlees. Behandelingsduur 0,15 minuten. Totaalprijs:4x € 56,00 € 225,28 Door mijn eigen fout heb ik de begrotingsmail niet geopend,dus was er niet van op de hoogte!

goede en vlotte behandeling

Goede en vlotte behandeling

Goede zorg

Goede zorg

Positief

Vriendelijk en verzorgende instelling van assistent en tandarts.

Klantvriendelijk, geen lange wachttijden

Fijne vriendelijke medewerkers. Ze denken met je mee.

Minder spanning

Preventie arts, Annet, gaf mij meer rust dan de vorige ervaringen

goed deholpen

Ik ben goed geholpen en de uitleg erbij. Hennie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

werd goed geluisterd naar mijn voorstel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk geholpen samen met mijn zoontje

Ik mistte alleen een receptioniste achter de balie. Ik werd 10 min. later geholpen dan gepland. Een bordje op de balie met de tekst dat er geen receptioniste is en je mag gaan zitten is wel zo duidelijk.

Professioneel en prettig

Het vervangen van een kroon vind ik nooit zo leuk, maar verliep heel goed dankzij de tandarts en de assistent.

Vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts en assistentes.

Volgens de geplande afspraak was ik snel aan de beurt. De tandarts constateerde geen gaatjes; de weinuge tandsteen verwijderde hij zelf. Kortom, een tevreden cliënt.

goed en prettig ervaren.

snelle en prettige ervaring. correcte uitleg en vriendelijk.

Goed contact

Was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt snel geholpen, geen lange wachttijden.

Prettige medewerkers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was een nare ervaring maar ik werd goed begeleid.

Nvt

Prettige behandeling

Eerlijk, aardig, goede uitleg. Complimenten voor de tandarts. Verderop moet ik zijn naam invullen. Sorry, die weet ik niet. Nederlands is niet zijn moedertaal.

Prima geholpen

Prima ervaring, vriendelijk personeel

gezellig

gezellig en serieus behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een leuke zeer kundige Portugese tandarts die zeer goed Nederlands met veel humor spreekt.

Goed en snel geholpen.

Ik kreeg een goed antwoord op de vraag die ik had. Ik was volgens afspraak aan de beurt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer prettige aan te bevelen tandarts!

Prettige goedlachse tandarts waarbij je snel op je gemak voelt! Hopelijk blijft hij nog jaren werkzaam bij deze tandartspraktijk!

Goed overleg

Vriendelijke medewerkers

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Behandeling uitstekend uitgevoerd

Blij met het resultaat

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde