Je wordt daar altijd goed behandeld

Goed verzorgd

Goed behandeld

De tandarts was zoals altijd zeer vriendelijk en stelde mij op mijn gemak. Goede behandeling gehad.

Hele fijne tandartsenpraktijk

Zoals boven. Fijne praktijk. Goed advies.

Fijne praktijk

Aardige en vakbekwame tandarts

Het was een prettige, eerste kennismaking met deze tandarts. Ook de assistente was erg vriendelijk.

Vriendelijk, goed georganiseerd

Werken op tijd, vriendelijk, flexibel in afspraken, deskundigheid voor zover je dat als klant goed kan beoordelen goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke behandeling door kundig personeel

Het is de halfjaarlijkse controle en er hoefde gelukkig geen ingrijpende bewerking uitgevoerd te worden.

Prima bedrijf

Mijn ervaring is goed bij deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen lange wachttijden en goed geholpen

De door uw praktijk en aan ons aangewezen tandarts is in ieder geval een tandarts die naar je luisterde. Zelfs met zijn en ons verzoek gecombineerd toch zoekt naar een oplossing om zo goed mogelijk geholpen te kunnen worden. Buitenlandse tandartsen hebben en zijn toch best goed in hun werk. Dank voor al het geen en de nog te komen behandelingen. TOP

Xxxx

Xxxx

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima en zeer vriendelijke Man voor mijn halfjaarlijkse controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jonge tandarts, heldere transparante behandeling.

Jonge tandarts, heldere transparante behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Motiverender informatie van Kaunder(als ik het schrijf) had over hoe ik mijn tanden moet behandelen.

heel goed

heel goed allemaal. ontvangst aan de bali tot en met de behandeling en de uitleg. echt super.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer dienst verlenend en heel vriendelijk

Zie hiervoor

Ik ben doorverwezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben snel geholpen met mijn klachten

Moest door een ondekt gaatje tussendoor heen. Was snel een plekjevoor me.

Fijne tandarts

Fijne tandarts stelt je op je gemak, leg de behandeling goed uit. Laag drempelig. Heeft ook voor de patiënt.

Fijne tandarts

Anna is een hele fijne tandarts, ook heel leuk naar de kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer ervaren en super vriendelijk. Ik ben op mijn gemak bij de tandarts en dat is mij veel waard!

Goed, net als anders

Prima, geen aan of opmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het reinigen van mijn gebit werd op een profesionele en vriendelijke wijze gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig en duidelijk uitleg over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijk aangegeven wat ze doet

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde