Deskundig en vriendelijk geholpen

Onbekend ingevuld omdat ik zo ff haar naam niet weet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

implantaat deskundig en goed vastgezet.

Het vastzetten van mijn implantaat is goed uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldige service met oog voor uw persoonlijke situatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Perfecte behandeling. Gezellig personeel, vooral de dames aan de balie.

Rust

Ik ben prima geholpen. Had vermoeden leerling te hebben met röntgen? Dan is t fijn dat dat aangegeven wordt. Ze was erg onzeker

leuke aardige tandarts

prima ervaring, we zijn al heel lang patient bij tandartspraktijk Welsummerweg. kan het iedereen aanbevelen.

Persoonlijk, vertrouwen, uitleg

Prima jaarlijkse controle

Lekker relaxt en een fijne tandarts Diego

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling maar de prijs/ gebruikte code staat niet in verhouding met tijd die ik maar in de stoel lig .

Deskundig Vriendelijk Aandachtig

Een aandachtige deskundige tandarts, in een goede professionele balans als zorgverlener

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende service en aandacht!

Mijn/onze ervaring is altijd positief

Fijne praktijk

Fijne praktijk met fijne mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Onze tandarts is goed met de kinderen.

Vriendelijk personeel snel geholpen

Altijd goed

Goed en vriendelijk personeel. Ook echt heel fijn voor kinderen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was voor mij de eerste behandeling bij tandarts marco ik was best zenuwachtig maar werd gerust gesteld en hij had alle begrip en ging rustig stap voor stap met uitleg de behandeling doen

Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk geholpen en juiste informatie gekregen

Prettig

Correcte afhandeling

Zonder wachttijd, prima

Prettige tandarts

Korte wachttijd, goede behandeling, luisterend oor.

Klantgericht

Klantgericht, vrolijk, goede uitleg, van te voren wordt aangegeven wat er verwacht kan worden.

Geweldige behandeling zonder pijn

Al mijn oude vullingen in mijn voortanden vervangen, zeer vakkundig, snel en zonder pijn. Teven hele goede adviezen gekregen

Vriendelijke benadering

Prettig en ontspannen geholpen door een deskundige tandarts.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde