Op tijd, correct en plezierig geholpen

Goed behandeld

Deskundig en efficiënt

Prima behandeling door de mondhygiëniste met modern en schoon materiaal. Aansluitend controle door de tandarts op cariës etc.

Prima tandarts

Fijne tandarts die duidelijk is en alle tijd voor je neemt. Geeft duidelijke tekst en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niemand gaat graag naar de tandarts, maar hier voel je je meer dan welkom

Heel aardige medewerkers, altijd een glimlach en een vriendelijk woord bij het personeel, zowel behandelend als bij de receptie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en correcte behandeling.

zie hiervoor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het slordig dat de nieuwe tandarts zich niet voorstelde en gelijk aan slag ging

Zeer gematigd positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, na veel kiespijn kon ik snel terecht.

Zie hierboven

Prima consult

Alles super verlopen

Ik was snel aan de beurt en dus ook weer snel klaar

Prettig in omgang

Ik ben altijd bang geweest voor tandarts maar nu heb ik een tandarts gevonden die geen angst oproept en zelf relaxed is en opgewekt. Ik heb wel gereageerdd op vorig verzoek om een oordeel te geven

vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige tandartsen maar wel gehaast.

Totdat de controle klaar was voelde het alsof het binnen 5 minuten klaar moest zijn. Amper een "hallo". Wel goede controle.

Controle

Tandarts stelde zich netjes voor en de sfeer was vriendelijk. Ik

Voorzichtig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel terecht en ben goed behandeld. 's Morgens vroeg geweest en kleine nabehandeling kon al om 11.45 uur.

Prettig

Aardige, professionele tandarts, uitstekende zorg en advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige mondhygieniste met goede uitleg en adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes op tijd , goed voor gelicht

Ben uitstekend geholpen.

Kwam alleen voor controle van mijn gebit, had geen klachten. Kreeg compliment voor het onderhoud van mijn tanden en kiezen, dat vond ik prettig om te horen. Er is een röndgenfoto van mijn gebit gemaakt, is dat standaard? De controle bij tandarts mevrouw Anna Beenen was voor mij een eerste, prettige kennismaking. Ik hoop dat ze lang blijft, dat is toch prettiger dan dat je ieder keer een andere tandarts krijgt. Ik ben dus héél tevreden.

goede ervaring

goede ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling heb ik als zeer positief ervaren.

Ik ben op een heel plezierige en voor zover ik als leek kan beoordelen, ook op een deskundige manier geholpen. Je werd op je gemak gesteld. en er werd tijdens de behandeling uitgelegd wat er ging gebeuren.

Goed kundig

Vakkundig en snel

Er brak een stuk van een kies af. Die werd in een kwartier pijnloos gerepareerd. Niet zes keer op een papiertje bijten voordat hij paste - nee - in een ker goed!

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde