Prima!

Een vlotte afspraak en een prettige behandeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hartelijke benadering door al het personeel.

Zowel de receptionistes als de assistentes, de tandarts en de mondhygiëniste benaderden mij vriendelijk en persoonlijk. Voelde me geen nummer zoveel van die dag.

Goed voorgelicht

De tandarts heeft mij alles duidelijk uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Verrast door de factuur die naar mijn kind is gestuurd

Beste Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg, Hartelijk dank voor uw e-mail en uw herinnering. Wij willen graag bevestigen dat wij ons bewust zijn van de beoordeling die wij moeten invullen. Echter, willen wij u erop wijzen dat wij als Koç familie voorafgaand aan onze samenwerking met Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg, ons situatie hebben toegelicht. Ondanks ons gesprek waarin we onze omstandigheden hebben uitgelegd, hebben wij toch een factuur ontvangen voor de verleende diensten. We waren in de veronderstelling dat de kosten binnen onze verzekeringsdekking zouden vallen, zoals besproken. We zijn teleurgesteld dat er nu toch een factuur is uitgegeven en zouden graag meer duidelijkheid willen over deze kwestie. We hopen dat we tot een oplossing kunnen komen die voor beide partijen acceptabel is. Met vriendelijke groet, Kadir Koç

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima en adequate behandeling.

alleen heb ik geen idee wie de tandarts en haar assistente zijn.

Goed ontvangen goede uitleg

Met zorg gehandeld

Ik ben goed geholpen bij het aanmeten van een plaatje en tandheelkundige behandeling

Goed geholpen.

Omdat ik kiespijn had, en niet zo'n beetje ook, gebeld voor een afspraak. Ik kon de volgende dag terecht. De tandarts heeft mij uitleg gegeven en goed geholpen.

goede service

goede en adequate tandarts

Gewoon goed.

Zoals altijd weer goed geholpen. Nette, schone omgeving, vriendelijke mensen en zo weer een nieuwe afspraak gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben tevreden over de behandelingen en vind de tandartsen en assistentes vriendelijk

Zie boven

Uitstekend.

Anne is een prima tandarts!

Prettige kundige mondhygiëniste

De mondhygiëniste is vriendelijk en kundig, ook legt ze uit wat ze gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd direct geholpen, heel vriendelijk te woord gestaan. De tijd die genomen werd voor mij was meer dan voldoende. Ik ben erg tevreden over deze tandartsenpraktijk

Akkoord

Voor de eerste keer een.andere tandarts Marco Rosa. Eerste indruk positief.

Dikke prima!

Vriendelijk en deskundig personeel. Fijn geholpen.

Vriendelijk en vertrouwd

Vriendelijke en vakkundige tandartsen maar ook baliemedewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goed geregeld en klantgericht.

Fijne ontvangst. Mooie schone praktijk. Afspraken maken gaat vlot en eenvoudig. Goede uitleg etc.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede ervaring, zag dat mijn afspraak tijdens mijn vakantie zou zijn , gebeld en verzet kon op zeer kort termijn super!! Zeer behulpzaam en tijdens de controle netjes en goed behandeld . Duidelijk uitleg over de controle en eventuele behandeling. Zéér tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, vriendelijk en adequaat.

‘s Ochtends gebeld, die middag al geholpen. Probleem direct onderkend en behandeld. Ik vind het Nederlands spreken nog altijd een dingetje, maar Marko heeft het helemaal perfect gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk ontvangen bij de receptie. Je wordt optijd opgehaald en ook in de behandelkamer is het persoonlijke aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

voel me gehoord. het verliep prima.

Goed wederzijds contact

Prima tandarts.

Snel geholpen. Stellen gerust en zijn vriendelijk.

Welsummerweg 19 A

7722 RP Dalfsen

Over Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg

Bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Welsummerweg in Dalfsen. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Dalfsen - Welsummerweg ook terecht voor orthodontie en behandeling van extreem angstige patiënten door middel van lachgas sedatie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarde