Vertrouwd

Goede service, vriendelijk personeel, goede mondzorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

had veel eerder moeten over stappen

heb weer vertrouwen in de tandarts

Meer dan goed

Kom al jaren in deze tandartsenpraktijk en nog steeds tevreden. Net voor mijn afspraak werd ik gebeld dat mijn tandarts ziek was en kon ik een nieuwe afspraak maken. Aangekomen bij de praktijk bleek dat er al een andere tandarts geregeld was en kon dus mijn controle gewoon doorgaan!

Fijne zorg , vriendelijke baliemedewerksters

Goede zorg !! Alles wordt super uitgelegd.

Prima !

Pijn klachten en ondanks de drukte maakt men tijd, geeft goed advies en helpt me dezelfde dag, erg fijn en deskundig.

Zeer goed geholpen

Goede uitleg en heel vriendelijk.

perfect

Prima ervaring.

Alles prima. Werd goed naar je geluisterd en snel geholpen.

Geen probleem

Rustig

Ze was duidelijk en rustig en zodoende voelde ik me op mijn gemak .

Zoals gewoonlijk prima dienstverlening

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt op je gemak gesteld, hoeft geen angst te hebben

Duidelijk en vriendelijk

Wacht tijd kort Zijn heel vriendelijk Doen hun werk goed

Dat was goed

De tandarts was goed maar voor mijn plaatje daar deugd nog steeds niets van.Daar moet ik donderdag voor terugkomen .In de hoop dat het goed is en past.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel vlotte afhandeling en afspraak maken

Gewoon goed

Empatische medewerker

Aardig en kundig

geweldig

Assistent was vriendelijk en verdoving werd met zachte hand gedaan em was heel prettig .Operatie was vlot verlopen en ik heb geen zwelling gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Supervriendelijk en neemt de tijd voor onze kleine.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Romy en assistente ontzettend kundig en stellen je super op je gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en goede uitleg tijdens behandeling

Alles werd netjes uitgelegd. En ik werd fijn gerustgesteld (en ook zeker door de assistente).

Supergoed

Stefanie is een fijne persoon:

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijke tandarts en assistent en namen al de tijd voor mij.

zeer vriendelijke tandarts!

Alles was prima!