Enorme fijne hulp en service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel.

Fijne zorgzame praktijk

Ik ben heel mijn leven al bij deze praktijk, mijn gezin ook. Bij calamiteiten reageren ze ook direct en adequaat. Kundige artsen, gerustellend en vriendelijk. Blij met deze plek waar zorg van de patiënt nog altijd voorop staat.

Fijne tandarts en assistente

Goed geholpen en altijd vriendelijk

rustig en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed en snel geholpen zonder problemen,

Goede mondhygiëniste Stefanie

Kundig, rustig en vriendelijk

Dubbel

Achter blijkt dat de behandeling misschien niet passend was.

Afspraak wordt niet nagekomen

Om 08.00 uur had ik een afspraak. Om 08.15 uur nog niet opgeroepen, ik ga navraag doe, blijkt diegenen die mijn zou behandelen nog op vakantie te zijn. Dat hoor ik dan pas omdat ik er zelf naar vraag. Zelf moeten de patiënten tijdig afmelden maar hoe zit dat met jullie, ik heb speciaal een dubbele afspraak zodat ik minder verlet uren heb want dat kost mijn ook geld net als bij jullie, waar kan ik die kosten verhalen. Over de tandarts heb ik verder geen klachten, dat is dik in orde. Groeten Walter van Eersel 27.10.1961

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik kon dezelfde dag nog terecht voor reparatie zeer vriendelijk . en snelle hulp

Prettig

Na 55 jaar altijd goed geweest

Goeie deskundigheid

Duidelijke uitleg vriendelijk en rustig

Duidelijke uitleg vriendelijk en rustig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben deskundig en zorgvuldig geholpen.

Prettig en behulpzaam

deskundig

Stimuleert en wijst naar het belang ervan.

vriendelijk en goed geholpen

duidelijk in uitleg over wat er gaat gebeuren of wat ze een volgende keer gaat doen.

Prima geholpen

Vriendelijke tandarts en geeft aan wat ze gaan doen

Altijd gastvrij.

Vertrouwd

Goede service, vriendelijk personeel, goede mondzorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

had veel eerder moeten over stappen

heb weer vertrouwen in de tandarts

Meer dan goed

Kom al jaren in deze tandartsenpraktijk en nog steeds tevreden. Net voor mijn afspraak werd ik gebeld dat mijn tandarts ziek was en kon ik een nieuwe afspraak maken. Aangekomen bij de praktijk bleek dat er al een andere tandarts geregeld was en kon dus mijn controle gewoon doorgaan!

Fijne zorg , vriendelijke baliemedewerksters

Goede zorg !! Alles wordt super uitgelegd.

Prima !

Pijn klachten en ondanks de drukte maakt men tijd, geeft goed advies en helpt me dezelfde dag, erg fijn en deskundig.

Zeer goed geholpen

Goede uitleg en heel vriendelijk.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen