Uitstekend geholpen

Iedereen is erg vriendelijk, en zeer behulpzaam. Er wordt goed naar je geluisterd, en je krijgt een eerlijk antwoord.

Goede ervaring gehad!

Ben uitstekend geholpen, goede communicatie!

Snel en fijn geholpen.

Snel en prettig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tot nu toe met al die behandelingen goed correct.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ervaring. Werd ook goed meegedacht door de assistente.

Fijn

Heel fijn geholpen, ze zijn geduldig vriendelijk en vakkundig. Daardoor word een bezoek aan de tandarts geen vervelende ervaring. En superblij met het resultaat. Bedankt allemaal..

Leuke, gezellige mondhygiëniste

Altijd wel een keer lachen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel en fijn contactgericht!

Stephanie maakt echt contact en is geinteresseerd in me als persoon. Dat maakt het veel minder afstandelijk, dan de contacten in zijn algemeenheid in jullie tantdartsenpraktijk. 'Vroeger' was er ook contact en ruimte voor een kort praatje. Stephanie doet dat perfect. Dat mis ik wel bij de andere tandartsen uit jullie praktijk; daar krijg je een offerte voor je neus en dat voelt heel erg commercieel! En mijn partner heeft juist daarom afscheid genomen van jullie praktijk; heel onpersoonlijk en dan voelt het bijna alsof je in een fabriek komt.

Vakkundig

Goede vakkundige uitleg over de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima snel vriendelijk en professioneel geholpen door marti ne

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks pittige behandeling 'n prettige, bijna pijnloze, ervaring

Een fijne behandeling door twee toppers, die fijn samenwerken Je wordt gehoord, je voelt je op je gemak, échte vakmensen Bedankt

weer goed geholpen.

Prima.

Klantvriendelijk, deskundig en meedenkend

Zie bovenstaande. De halfjaarlijkse controle voor het hele gezin vergt nogal wat organisatie. De laatste afspraak moest helaas wegens onze omstandigheden meermaals herpland worden. Men was erg meedenkend en behulpzaam in het zoeken naar ruimte voor nieuwe afspraken. Tijdens ons bezoek klantvriendelijk, en goede inhoudelijke uitleg en tips. Ook goed ingespeeld op het begripsniveau van de kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes, vriendelijk, goede uitleg, hygienisch, duur

Netje en vriendelijk behandeld

Prettig

De behandeling duurt lang, maar ik hen nergens last van gehad ook niet achteraf en dat is fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en er wordt ook iets uitgelegd als je daar om vraagt.

Professioneel

cf. protocol

Dit was de eerste keer

De tijd zal het leren ,heb er vertrouwen in

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij inlevering gebit goede hoop op succes

Ondanks zorgvuldige behandeling door Janny Buiks was toch de afwerking helaas onvoldoende. Gebit leek succesvol maar na een uur gedragen te hebben veel te los in m'n mond

Heel rustgevende tandarts

Was al even niet geweest maar heeft me super geholpen

Top team

Zeer goed geen centje pijn - snelle behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben uitstekend geholpen. Er is goed naar mijn klachten geluisterd. Zeer vriendelijk personeel.

geweldig

ik was een stukje van mijn tand af en ik ga volgende week op vakantie en ik kon de volgende dag al terecht . omdat er iemand was uitgevallen denk ik . super. .

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen